Software Untuk Buat Backlinks

ASSALAMUALAIKUM !!
Bersempena dengan hari Ahad yang istimewa ini ZouL nak berkongsi sedikit tentang cara mendapatkan backlinks dengan mudah dengan menggunakan Software Backlinks Speed yang ZouL jumpa di websites ilham-am.co.cc  Thanks kepada beliau.Cara kerja Software Backlinks Speed nie hampir sama dengan websites backlink submitter dan paling mudah sebab kita hanya perlu letak link dan sahaja dan biar software ini melakukan kerja-kerja untuk membina backlinks..Walau bagaimana pun mencari backlink secara manual seperti di posting ZouL yang lama iaitu "4 Langkah Untuk Mendapat 1Juta Backlinks"  dan juga "Cara Termantap Mendapat Traffic ke Blog" adalah tetap digalakkan..

Software Backlinks Speed ini akan menghantar / submit link blog  kita ke 200 blogs dan social bookmark lain yang memiliki page rank tinggi ataupun yg sudah popular.Secara tidak langsung blog kita akan mendapat backlink daripada websites-websites tersebut.

Cara untuk menggunakan Software Backlinks Speed ini :

1. Download dahulu software nya disini : Backlinks Speed   .Jangan bimbang,software ini tak ada virus dan bersaiz kecil je.

2. "Extract" kan fire .rar yang telah didownload tadi dan "run" Software Backlinks Speed tersebut.Software ini tidak memerlukan sebarang "crack" sebab dah pun full version.

3. Klik button "Add"




4. Masukkan URL blog anda seperti dalam gambar dibawah dan klik "OK"



5. Setelah siap, klik button "Submit"







6. Tunggu untuk beberapa minit untuk software itu melakukan kerjanya



7. Setelah siap,akan keluar satu laporan mengenai websites yang telah di"ping"..Klik sahaja button "OK" untuk menyelesaikan tugas dan tamat.



Mudah je kan? So kalau korang nak try boleh la download Software Backlinks Speed tu kat atas..ZouL dah try dah..Alhamdullilah lepas menggunakan Software Backlinks Speed nie, Blog Aku Punyer nie dapat traffic dari websites Windows.microsoft.com.Tak pernah-pernah pulak Blog Aku Punyer ni dapat traffic dari situ sebelum nie..Kalau korang ada sebarang pertanyaan atau komen sila la tinggalkan di ruangan bawah nie ok ..Have a nice weekends ^_^

P/S : Teknik "MLM" untuk Dapat 1 Juta Backlinks
Software Untuk Buat Backlinks Software Untuk Buat Backlinks Reviewed by OH Buletin on 6:02 PM Rating: 5

7 comments:

  1. wow,software yg bgus...tq untk infonya..

    ReplyDelete
  2. Asrol dh cbe dah sebelum ni..Memang berkesan :)

    ReplyDelete
  3. akan dicuba, free je kn.
    thanks tuan tanah

    ReplyDelete
  4. @Tanakwagu yup..free of charge..heh.tp kalau nak hulur2 pun ok je..heheh

    ReplyDelete
  5. mmg trbaik software ni..sy da cuba..hasil mmg mantap beb...haha..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.