Instanet - Mobile Prepaid Broadband Baru !!

ASSALAMUALAIKUM

instanet celcom,celcom instanet baru,produk baru celcom,cara beli sim kad instanet,monthly plan instanet,pakej instanet broadband,no frills prepaid broadband Celcom

Setelah kejayaan untuk membuat Bloglist Istimewa ZouL: Jom Komen-Komen selepas aku menukar domain seperti entri aku yang lepas aku pun dah tak tahu nak buat entri apa lagi.Biasa lah, kadang-kadang mati idea gak aku ni.Blogger baharu la katakan.Walau bagaimanapun, syukur dengan adanya internet yang seakan tidak ada penghujungnya, aku pun muncul dengan entri terbaru mengenai Prepaid Broadband Instanet.

Ilham untuk meng"Google" Instanet Prepaid Broadband ini sebenarnya datang semasa aku tengah asyik menonton TV3 dimana kemudian keluar pula iklan Instanet tersebut.Sekali pandang, agak gempak juga iklannya.Tangan maskot Instanet ini robot ala-ala Transformer 3 gitu.

Menurut dari websites Instanet yang merupakan salah satu lagi produk hebat Celcom Axiata Berhad, produk ini merupakan Mobile Broadband terbaru yang "simple" dengan harga yang berpatutan bermula serendah RM5 sehari.Bagi pelanggan yang baru, Instanet yang dilancarkan pada 27 Jun lalu menawarkan dua tawaran pengenalan (starter pack), Instanet Prepaid Bundle Package [dengan modem] dan juga Instanet Prepaid Pack [Tanpa modem].

instanet celcom,instanet mudah alih,broadband murah,borang instanet,instanet form,no frills prepaid broadband instanet,internet murah dan cepat
Harga Starter Pack 

Instanet Prepaid Broadband by Celcom,Instanet dan cara penggunaanya,No Frills Prepaid Broadband from Celcom

Kedua-dua starter pack tersebut  terdapat 3 pakej khas untuk dpilih, iaitu daily, weekly dan monthly.Kelajuan setiap pakej ini adalah sama; 512kbps dan apabila telah sampai limit kuota bandwith bagi setiap pakej, kelajuan Instanet itu akan menurun sehingga 64kbps.

Harga setiap Plan Instanet


Untuk tempoh dari 27 Jun ini sehinggan 27 Julai 2011, Instanet membuat promosi khas dimana harga untuk pakej Monthly Instanet dikurangkan dari RM50 menjadi RM30 sahaja.Sekiranya korang berminat untk melanggan Instanet ini, boleh la dapatkan Starter Pack tersebut di mana-mana Celcom Blue Cube, cawangan-cawangan Celcom dan juga di "authorized dealers" di Malaysia.

Promosi sehingga 27 July 2011


Kekurangan Instanet ini pada aku cuma satu, kuota bandwith nya yang terlalu sedikit jika dibandingkan dengan kuota bandwith Broadband Celcom yang biasa. Namun, Instanet ni masih baru, dan sesuai hanya untuk mereka yang mengunakan internet bagi tempoh masa pendek serta yang tidak mahukan komitmen membayar bil bulanan.Jadi, wajarlah untuk kuotanya seperti itu.

Majlis Pelancaran Instanet pada 27 Jun 2011

Untuk lebih info, korang boleh layari www.instanet.com.my
Instanet - Mobile Prepaid Broadband Baru !! Instanet - Mobile Prepaid Broadband Baru !! Reviewed by OH Buletin on 8:21 PM Rating: 5

10 comments:

  1. aku masih setia kep streamyx haha

    ReplyDelete
  2. @Fathiah Hamim wahh..Unifi user ke..hehe.patot la laju je bw..

    ReplyDelete
  3. woo alia streamyx ;)

    laju jgk ..

    ReplyDelete
  4. @Lieyly ︱ Alia hehe..streamix biasa la mmg laju hehe.

    ReplyDelete
  5. wow..pasti laju..tpi kbiasaannya mula2 je laju lma2 ciput..hehehe..

    ReplyDelete
  6. @josrevalution hehe.tau tak pe.moga2 unifi akan sentiasa laju..

    ReplyDelete
  7. Tak suka berokben sebab ada kuota bandwith ,suka streamyx,, laju terbaik............

    ReplyDelete
  8. @Anonymous ahaks.Streamix tak leh bawak kuar kemana2..tu je yang tak best.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.