Kad Raya ZouL Sudah Dipos !!

ASSALAMUALAIKUM...

Masih ingatkah entri Slot Khas - Siapa Nak Kad Raya Dari ZouL dulu ? Ya,benar tak sampai sehari, semua 10 keping kad raya yang aku janjikan telahpun di "tempah" oleh para-para blogger yang datang ke blog aku ini.Tidak aku sangka, rupanya Kad Raya masih diminati walaupun pada zaman moden ini ya.

Screenshot entri lalu aku

Semua kad raya yang pada asalnya hanya 5 keping, namun telah aku "up" kan menjadi 10 keping telahpun selamat aku pos pada Jumaat lalu, 19 Ogos 2011 setelah penat aku menulis , menampal dan menjilat setem. Harap -harap kad-kad tersebut sampai ke tangan penerima dengan selamatnya.

Walaubagaimanapun, aku tidak dapat memberikan sebarang duit raya kepada korang tahun ini kerana aku sendiri pun tidak cukup duit.Hahah.Mungkin jika satu saat nanti aku menjadi kaya, dapat riban-riban dari Nuffnang mungkin aku mampu menghulurkan duit raya seringgit dua.Maafkan daku ya kawan-kawan blogger sekalian...

Sebahagian dari kad raya tersebut.Alamat dihitamkan


Sebahagian dari kad raya tersebut.Alamat dihitamkan

Jika korang sudahpun menerima kad raya tersebut, harap anda semua yang menerima, sudilah memberitahu aku sama ada di Shoutbox ataupun di Facebook. Berikut adalah senarai penerima kad raya aku tempoh hari
1. Fakhrul Razi
2. Nurnadia Fatihah
3. Mohd Norafzal Narawi
4. Maisarah binti Ahmad
5. Noor Syafina Farhani
6. Muhammad Izzulhairi
7. Nadiah Hanis
8. Nurul Azrenna
9. Fatin Nasuha
10.Maisara
Semoga dengan kad raya yang aku kirim tersebut akan membuatkan raya anda tahun ini lebih meriah dan tradisi mengutus kad raya tidak lapuk dek zaman.Amin.....

P/S : Last-last aku gak yang tak dapat kad raya.Sobs.Sobs..

Kalau suka sila klik +1 ye :
Kad Raya ZouL Sudah Dipos !! Kad Raya ZouL Sudah Dipos !! Reviewed by OH Buletin on 9:37 PM Rating: 5

27 comments:

  1. thanz byk2...nanti kalu dh smpai insyaAllah ezzu akn bgtau...

    thanz a lot...!!!!

    ReplyDelete
  2. huh ! akan ku tayang kad raya tuu 1 malaysiaa !!! wahh tenkiu aloddd zoul !! .. nak ku beri big hug . hang jantan pulaa . HAHA .. tapi siyeslyy ! kad raya tuu lebih bermakna kodd kalo dapat zaman skrg neh .. waaaahh !!! skg beluncas still kat kolej . nati balek ruma kad raya sudah mnanti .. HAPPY ! again .. tengss yaaaa ..

    ReplyDelete
  3. @beluncas ^.^ hehehe..zaman dah makin maju,kad raya pun dah jadi antik..hehehe..ur welcome beluncas..dah balik nnt, bluncas berarak lah satu kampung dgn kad raya tu hahaha

    ReplyDelete
  4. bestnye dpt kat raya. tapi klu dpt lemang ker..ketupat ker..lagi best..hakhak

    ReplyDelete
  5. @cik sue ;) hahaha..ketupat senang je nak cari..kad raya ni ha g dah pupus sikit hehe

    ReplyDelete
  6. wah,jelesnya,.peti surat tu dah lame bersawang sejak beberapa tahun yg lalu sbb tak dpt kad raya,hehe,.redha je la,.

    ReplyDelete
  7. sangat jeles sebab
    tak sempat nak mintak....
    sob sob T____T

    ReplyDelete
  8. terimbau zaman kecik molek dulu
    main lawan2 siapa dpt kad raya plg banyak, kihkihkih
    smoga dpt hayati 10 ramadhan terakhir ni..chill ya

    ReplyDelete
  9. nak jugakk kad raya...huwaaa...zaman skrg ni mmg ssh nk dpt kad raye

    ReplyDelete
  10. huhu cuba next year kad raya dari zoul :)

    ReplyDelete
  11. haha trimas bro :) suda dapat :)

    ReplyDelete
  12. @bella luna hahaha..bersawangg?? bia betul..surat2 dari bank ke.bil2 ke takan tak dpt kot hehe

    ReplyDelete
  13. @Miz Novexx hehehe..raya next year lah mintak yel.rajin2 la datang sini hehe

    ReplyDelete
  14. @sis92 hehehe..semoga mendapat nikmat malam LailatulQadar

    ReplyDelete
  15. @WAHIDA ALIAS hehehe...nnt next year punyer turn plak ye..hehe

    ReplyDelete
  16. HAHAx ! bukan satu kampung . tapi dua tiga kampung den tayang kad tuu . majoriti pun cakap skg neh mmmg maken ppus kadd raya tuu . tuu yang sume mahuu kad raya kalo ada yang nak mmberi .. sweet ouh .

    ReplyDelete
  17. @Cik Ca'ah hehe.okay.leh la buat entry nnt :P

    ReplyDelete
  18. @beluncas ^.^ hahaha...kampung sape lg yg beluncas nak tayang? hehe..tu la bnde2 yg dah pupus ni selalunye mahal dan paling org nak..kalau dapat tu kire untung sngt la kan hehe

    ReplyDelete
  19. yeay ! baru sampai hari ni...
    epi epi epi epi...
    :D

    ReplyDelete
  20. @nadine hahaha..okay..nasib baik smpai..

    ReplyDelete
  21. @nadia fatihah yeke? kad raya tu sesat kot..hahaha.nnt2 sampai la tu..jauh kan

    ReplyDelete
  22. @ZORAnext year la zoraa.hahaha...kad raya daru luar negara..haha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.