Segmen Jom Blogwalking ZouL Tamat!

ASSALAMUALAIKUM...


software blogwalking,auto blogwalking,cara blogwalking dengan cepat,Auto Backlink Percuma, Blogger, Comment Post, Kotak Chat, Pengguna Autoblogwalking,autoblogwalking yang selamat,software auto blogwalking,free auto blogwaking software,auto blogwalking software,software untuk blogwalking dengan mudah,Software bagi memudahkan proses blogwalking

Entri ini adalah susulan daripada Segmen Jom Blogwalking Bersama ZouL yang aku buat sepanjang bulan Ramadhan yang lalu.Tarikh tutup seperti yang tertera pada entri tersebut yakni bersamaan dengan tarikh Kemerdekaan Malaysia (31 Ogos 2011) telah pun berlalu dan semua senarai peserta telahpun aku masukkan dalam list software blogwalking dan juga dalam senarai bloglist aku untuk traffik dan backlink percuma seperti yang telah aku war-warkan.

Sekiranya anda ingin melihat senarai peserta, boleh lah mendownload Software Blogwalking yang telah aku uploadkan di 4shared.com.Selain melihat senarai peserta,anda juga boleh menggunakan software tersebut untuk memudahkan proses blogwalking anda kerana list blog tersebut adalah senarai blog yang aktif dan akan membalas jejak anda dengan pantas.Insyaallah. Boleh download Software tersebut secara percuma disini.

Pada mulanya,aku ingin mencari seramai 50 orang peserta, tapi cuma 42 orang sahaja yang telah menyertai.So, yang selebihnya aku letak senarai blog yang aku rasa best untuk korang lawat.

Panas!- Software Buat Backlinks.

Lastly, anda tidak perlu bimbang kerana software tersebut adalah selamat.Aku sendiri menggunakan softare tersebut apabila internet aku menjadi slow akibat dari tidak membayar bil. Harap senarai software ini berguna untuk anda.

Download Software Blogwalking disini.


Kalau suka sila klik +1 ye :
Segmen Jom Blogwalking ZouL Tamat! Segmen Jom Blogwalking ZouL Tamat! Reviewed by OH Buletin on 4:50 PM Rating: 5

1 comment:

Powered by Blogger.