Terima Kasih Nuffnang !

ASSALAMUALAIKUM...

Siapa yang tidak kenal dengan Nuffnang? Mustahil korang tidak kenal sebab kebanyakkan bloggers pasti akan memasang iklan Nuffnang di blog mereka. Kepada mereka yang masih newbies dan baru menjinakkan diri dalam arena blogging, Nuffnang merupakan salah sebuah syarikat pengiklanan yang terkenal di Asia seperti Malaysia, Singapore, Indonesia dan lain-lain. Sebagai sebuah syarikat pengiklanan, mereka memerlukan "Publisher" seperti kita para bloggers untuk memaparkan iklan-iklan mereka.Sebagai balasan.Kita akan mendapat wang bagi setiap klik di iklan yang kita paparkan. Berbaloi bukan?

Terbukti sudah bahawa Nuffnang ini bukan websites scam seperti yang terjadi kepada YMAds dimana syarikat Nuffnang benar-benar membayar kepada ahli-ahli nya yang setia memaparkan iklan mereka. Seperti gambar dibawah, aku telah menerima pembayaran pertama aku dari Nuffnang setelah hampir beberapa tahun berblogging. Walaupun tidak banyak, namun memadai lah bagi aku untuk membayar domain dot com aku untuk setahun lagi dan bakinya aku simpan untuk kegunaan masa akan datang.

Nuffnang Malaysia,BE Nuffnang,gambar pelik Nuffnang,Cara buat duit dengan Nuffnang

Kepada mereka yang masih belum kenal akan Nuffnang, boleh lah melayari websites mereka di www.nuffnang.com.my dan terus mendaftar sebegai salah seorang publisher disana. Lagi pula ianya adalah PERCUMA seumur hidup.Tiada bayaran dikenakan. Selain dari iklan berstatus KLIK, Nuffnang juga menyediakan iklan CPM ataupun lebih dikenali sebagai Buffered Earning di kalangan Nuffnangers. Buffered Earning atau "BE" ini lah yang sering ditunggu-tunggu kerana nilai pulangannya yang amat tinggi tanpa perlu pelawat klik iklan yang terpampang di blog kita. Berbaloi-baloi bukan?

Setakat itu sahaja untuk hari ini. Dan TERIMA KASIH NUFFNANG !!


P/S : Churp-churp pun masyuk gak dengan Twitter ni hehe..



Kalau suka sila klik +1 ye :
Terima Kasih Nuffnang ! Terima Kasih Nuffnang ! Reviewed by OH Buletin on 2:57 AM Rating: 5

10 comments:

  1. masyuk tu... congrats... jangan pernah berhenti blogging ya..

    ReplyDelete
  2. bro..tlg tgk2 kan blog kawe..kawe br start nuffnang ni..cuba bg komen ape perlu buat,,,,

    http://gigitanilmu.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh ok dh ni bro..just pasang la iklan nuffnang semua yg kt leaderboard and antara post..hehe..leh try google cara psang iklan nuffnang

      Delete
    2. and tmbh kotak shoutbox utk memudahkan org tnggal jejak..

      Delete
  3. ok ke bro?aku rasa mcm janggal je tgk blog aku sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy rasa bro kene tukar template la bro.and then susun sket gadget2 kt tepi tu mengikut kesesuaian..if bro nk sy boleh tolong editkan..

      try tgk kt sini conthon template : http://www.opendesigns.org/od/wp-content/designs/0/628/

      Delete

Powered by Blogger.