Thanks Paid To Promote !

ASSALAMUALAIKUM...

Wow. Sudah lama aku tidak menaip. Haha.Nak menaip, tapi malas. Asyik addicted dengan Facebook je. Paling latest, aku addicted dengan Foursquare add la aku kt Foursquare!thee. Asyik "check-in" je kat semua tempat yang aku jelajah..Tandas dekat Subang Parade tu pun aku "check-in" gak hahaha..

paid to promote,cara tambah duit dengan klik,how to earn via paid to promote,cara daftar paid to promote,how to register paid to promote

Hari ni aku bukan nak cerita tentang Foursquare atau Facebook, tapi aku nak cerita tentang Paid to Promote. Salah satu websites "Traffic Exchange" yang membayar kita hanya untuk mempamerkan banner dan pop up mereka. Paid to Promote ini tidak memerlukan anda untuk klik iklan seperti di dalam program PTC (pay to click) atau pun PPC (Pay per click) seperti Nuffnang dan Churp-Churp. Cukup setakat korang letakan coding mereka di blog korang.

Bayaran yang diterima pula bergantung kepada traffik blog korang datang dari mana.Kalau datang dari negara Asia seperti Malaysia,bayaran nya tak lah lumayan sangat.Tapi kalau traffik anda 80% datang dari negara negara barat seperti United Kingdom, United State of America, memang agak lumayan juga lah pendapatannya. Walaubagaimanapun, traffik dari negara Asia pun tetap masyuk. Untuk setahun aku join aku dapat RM30. Kira okay la tu. Bukan nak kejar untung sangat pun kan.

So kalau korang nak daftar :
1. Klik link ini >> Register
2. Isi tempat kosong seperti dibawah dengan selengkapnya.

paid to promote,cara tambah duit dengan klik,how to earn via paid to promote,paid to promote.com
Paid To Promote Form

3. Pastikan anda mempunyai akaun Paypal untuk memudahkan transaksi pengeluaran duit kelak.

Setelah selesai pendaftaran anda akan jumpa beberapa coding untuk di copy paste di blog anda. Pilih yang mana yang anda suka. Aku prefer yang "Pop-under code".

Kat bawah ni aku sertakan pembayaran yang aku terima dari Paid To Promote ni. Tak banyak, tapi okay lah dari tak ada langsung kan.

paid to promote,cara tambah duit dengan klik,how to earn via paid to promote,cara daftar paid to promote,how to register paid to promote,bukti pembayaran paid to promote
Klik untuk tumbesaran sempurna


Sebarang pertanyaan boleh lah diajukan di ruangan komen.

Kalau suka sila klik +1 ye :
Thanks Paid To Promote ! Thanks Paid To Promote ! Reviewed by OH Buletin on 12:57 PM Rating: 5

9 comments:

  1. waaaa...bestnya. fyna nak try lah. mana tahu ada rezeki kan. ^^; tak salah mencuba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..yup..tak salah..cuma nnt akan bnyk popup sket lah kt blog hehe..

      Delete
  2. jika boleh tau cara kerjanya bagaimana yach gan.....?

    ReplyDelete
    Replies
    1. just paste coding yg diberi di blog..and nnt akan ada popup diblog yang akan kuar bila visitor dtg..popup tu yg generate money kt kita..

      Delete
  3. Salam.

    Menarik jugak ni zoul..hehe. bookmark dulu ^_^

    ReplyDelete

Powered by Blogger.