Makan Embrio Itik Untuk Kuat Tenaga Batin ?

ASSALAMUALAIKUM...

Geli betul aku bila aku tau ada satu pertandingan yang aneh, iaitu pertandingan memakan telur mengandungi embrio anak itik yang sempurna yang diadakan di Amerika Syarikat (New York) kelmarin.

Acara ekstrem lagi pelik tersebut dianjurkan oleh sebuah masakan Filipina yang bernama restoran Maharlika.
pertandingan makan anak itik,makan embrio itik,makan embrio,pertandingan pelik,gambar pelik lagi aneh

Menurut laporan dari Kosmo, "Telur ini direbus dan dihidangkan bersama secubit garam dan cuka tebu"

"Apabila kulit telur dipecahkan, anda mula dengan meminum cairan di dalamnya sebelum memakan janin anak itik. Jika anda bertuah, anda akan menemui embrio itik yang mempunyai sedikit bulu dan paruh kecil," kata Miguel Trinidad, pemilik bersama restoran berkenaan.

Tambah Miguel lagi , "Telur ini merupakan sumber protein yang hebat dan dapat menguatkan tenaga batin anda,"

Menampilkan 10 orang peserta, pertandingan sulung itu dimenangi oleh seorang lelaki, iaitu Wayne Algenio dan dia telah pun memakan sebanyak 18 telur embrio dalam tempoh lima minit. Erk!

Algenio yang memenangi tali pinggang hitam bersadur emas berjanji akan mempertahankan kejuaraannya pada tahun depan.

P/S : Geli lah aku nak makan embrio-embrio ni..So %#^#$#



Kalau korang dah baca, klik "Like" kat bawah ni ye :
Makan Embrio Itik Untuk Kuat Tenaga Batin ? Makan Embrio Itik Untuk Kuat Tenaga Batin ? Reviewed by OH Buletin on 4:38 AM Rating: 5

16 comments:

  1. Replies
    1. kuning telur? ni dh tak kuning dh..dh ade bentukk dah pun

      Delete
  2. ada baca dalam kosmo hari nie......bengong punyer game..ha3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..biasa la.bile dh otak tak leh pikir.

      Delete
  3. Replies
    1. xde motif pun.sje buat pertandingan yg pelik dan tak masuk akal je hehe

      Delete
  4. mereka dah biasa...kalau kita bagi upah pun mesti tak lalu...mcm kat filipina makan telur ayam setengah jadi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..tau tak pe..bg 1juta pun lom tntu lg kita nk makan..

      Delete
  5. kalau makan kuning telur aku juga suka enak rasanya apalgi kalau dicampur madu,..sama dengan telur ayam setengah matang,..sobat belum coba jadi banyak yang jijik,..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuning telur tak pe...tp ni embrio telur itikk..geliiii kot hehe

      Delete
  6. Salam zoul.

    Selamat Hari Raya!

    Ya, ya, aku tau aku lambat wish,hahahaha.

    Jemput la dtg rumah..aku hidangkan embrio helang,kah3.

    Pe punya pertndingan daaa..semua nak makan..semua dgn alasan tmbh n kuatkan tenaga..cettt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...selamat hari rayaaa walaupun raya dh abeh dh semnguu..

      hehe.embrio helang pun sodap!

      Delete
  7. euuu.. saggupnye diorg mkn embrio itik tuu~ >.<

    ReplyDelete

Powered by Blogger.