Awek Cun Berbogel Naik Beca

AMBOI, laju je datang bila baca tajuk kan. Harus di ingatkan bahawa entri ini bukan entri lucahsss ok. Ini adalah jenaka yang aku jumpa di salah satu forum dan aku nak sharekan dengan korang disini. Pada masa entri ini dipublished berkemungkinan besar aku tiada di hadapan laptop. Hanya sebuah scheduled entri yang aku sediakan sebelum mula sambung belajar. Anyway, koran layan je la.

awek bogel naik beca, awek berbogel,gambar awek bogel,gambar perempuan bogel,gambar beca,awek horny
Sumber dari Google Image
Alkisah di suatu tempat. Ada seorang awek berbogel lalu menahan sebuah beca lantas menaiki beca tersebut.

Sepanjang perjalanan, si tukang beca tua itu langsung tidak mengalihkan pandangannya dari menatap gadis tersebut.

Merasakan dirinya diperhatikan oleh si tukang beca tersebut, gadis itu berkata dengan sombongnya “Kenapa, tak pernah tengok perempuan bogel ke !?”

“Bukan begitu, cik adik. Pakcik cuma tertanya-tanya, dari mana wang tambang beca ni adik nak keluarkan” jawab tukang beca tu.

Hehehe..



Kalau korang dah baca, klik "Like" kat bawah ni ye :
Awek Cun Berbogel Naik Beca Awek Cun Berbogel Naik Beca Reviewed by OH Buletin on 10:57 AM Rating: 5

2 comments:

Powered by Blogger.