Selamat Menyambut Tahun Baru 2013

PEJAM celik pejam celik, tahun 2012 sudah pun hampir ke penghujungnya. Sekejap rasanya berada di tahun 2012. Pada tahun 2012 ini pelbagai kejadian menarik yang berlaku pada diri aku. Peristiwa sejarah pada 25 Mac 2012 memang tidak akan aku lupakan sepanjang hidup aku ini. Peristiwa apa yang aku maksudkan? Hehe.Yang pasti, peristiwa ini peristiwa bahagia aku. Jadi, bagaimana pula dengan korang? Ada peristiwa yang menarik sepanjang tahun 2012 ? Kalau ada, boleh la kongsikan disini.

Tahun baru ini, azam aku adalah untuk memiliki sebuah kenderaan 4 roda yang dinamakan kereta, tidak kisah lah Perodua Kancil ke, Proton Iswara ke janji ianya adalah sebuah kenderaan 4 roda. Azam ni dari tahun-tahun lepas lagi dah aku setkan, tapi tiada rezeki. Insyallah, pada tahun ini azam aku mungkin akan menjadi realiti.

Sebelum terlupa, entri kali ini aku sediakan beberapa keping kad ucapan menyambut tahun baru hasil ciptaan aku sendiri untuk aku kongsikan dengan korang semua. Namun, maaflah kalau rekaan aku ini tidak sekreatif korang. Hehe. Sekadar mencuba sahaja.

Kad Ucapan Tahun Baru A

Kad Ucapan Tahun Baru B
Kad Ucapan Tahun Baru C


P/S : Apa azam korang tahun ini ?

Kalau korang dah baca, klik "Like" kat bawah ni ye :
Selamat Menyambut Tahun Baru 2013 Selamat Menyambut Tahun Baru 2013 Reviewed by OH Buletin on 7:05 PM Rating: 5

4 comments:

  1. Datang disini kawan. Mengucapkan Selamat Tahun Baru 2013 ya.... Hapyy Blogging

    ReplyDelete
  2. Kunjungan Perdana teman. Met Tahun Baru ya..Salam kenal

    ReplyDelete
  3. tak terlambat ke nak ucap...selamat new year 2013...mogo success everything k

    ReplyDelete

Powered by Blogger.