[18SX] Senarai Wanita Jual Dara

Senarai Wanita Jual Dara | Adakah ini entri 18sx? Adakah kalau aku membuat entri sebegini bermakna aku suka seks ? Aku sendiri pun tidak pasti. Semuanya bergantng kepada anda semua untuk menentukan samada entri ini entri lucah atau pun tidak.

Senarai ini sebenarnya aku terjumpa ketika sedang melayari internet. Bukan cari benda bukan-bukan ok! Senarai Wanita Jual Dara ini pernah diterbitkan di majalah-majalah barat dan juga pernah diwar-warkan di internet. Terdapat 8 senarai wanita yang menjual dara mereka di internet. Semua wanita ini menjual dara mereka kerana memerlukan wang bagi melanjutkan pelajaran.


Senarai Wanita Menjual Dara, 8 Wanita Inggeris Jual Dara, Entri Lucah 2013, Senarai Wanita Lucah, Wanita Jual Dara, Gadis 18 Tahun Jual Dara

Catarina Migliorini berumur 20 tahun ketika menjual daranya kepada seorang jutawan Jepun. Dia berasal dari Brazil dan mendapat bayaran lebih RM2 juta.

Senarai Wanita Menjual Dara, 8 Wanita Inggeris Jual Dara, Entri Lucah 2013, Senarai Wanita Lucah, Wanita Jual Dara, Gadis 18 Tahun Jual Dara

Natalie Dylan merupakan seorang pemegang ijazah dalam bidang Pengajian Wanita dari Universiti Sacramento State. Pada asalnya, wujud khabar angin daranya mencapai nilai ‘bidaan’ RM11 juta namun menurut pihak yang menguruskannya, urusniaga itu tidak pernah menjadi realiti. Natalie bagaimanapun tetap membawa pulang hampir RM750,000.


Senarai Wanita Menjual Dara, 8 Wanita Inggeris Jual Dara, Entri Lucah 2013, Senarai Wanita Lucah, Wanita Jual Dara, Gadis 18 Tahun Jual Dara

Seorang gadis dari New Zealand menggunakan nama ‘Ungirl” mengikuti jejak Natalie Dylan. Dia menerima 1,200 bidaan dan berakhir dengan dia menerima tawaran bernilai hampir RM100,000.

“Jumlah itu jauh lebih banyak daripada apa yang saya impikan,” wanita itu dilaporkan berkata.


Senarai Wanita Menjual Dara, 8 Wanita Inggeris Jual Dara, Entri Lucah 2013, Senarai Wanita Lucah, Wanita Jual Dara, Gadis 18 Tahun Jual Dara

Alina Percea yang berasal dari Romania mendakwa menjual daranya untuk menyambung pelajaran dalam bidang pengkomputeran. Seorang usahawan Itali membayar RM52,000 untuk dara gadis manis itu.


Senarai Wanita Menjual Dara, 8 Wanita Inggeris Jual Dara, Entri Lucah 2013, Senarai Wanita Lucah, Wanita Jual Dara, Gadis 18 Tahun Jual Dara

Tidak ketinggalan dalam perdagangan dara adalah Rosie Reid, seorang remaja lesbian yang berumur 18 tahun. Dia menjual daranya untuk meneruskan pelajaran ke Bristol University. Selepas 2,000 bidaan, seorang jurutera berusia 44 tahun yang juga duda anak dua berjaya memperoleh habuannya.

Rosie dilaporkan menyesal dengan tindakannya itu. Selepas daranya hilab, dia dan teman lesbian, Jess Cameron menangis berhari-hari.


Senarai Wanita Menjual Dara, 8 Wanita Inggeris Jual Dara, Entri Lucah 2013, Senarai Wanita Lucah, Wanita Jual Dara, Gadis 18 Tahun Jual Dara

Rafella Fica..Model bikini dan bintang program realiti berusia 20 tahun hanya bersedia memberikan daranya melalui kemasyhuran dan kekayaan. Dia hanya bersetuju untuk menurunkan seluar dalamnya jika ada lelaki yang sudi membayar RM5.1 juta. Katanya, dia mahu menggunakan wang berkenaan untuk membeli sebuah rumah dan mengikuti kelas lakonan.

Senarai Wanita Menjual Dara, 8 Wanita Inggeris Jual Dara, Entri Lucah 2013, Senarai Wanita Lucah, Wanita Jual Dara, Gadis 18 Tahun Jual Dara

Graciela Yataco adalah wanita yang bertanggungjawab memulakan trend menjual dara. Pada tahun 2005 ketika berusia 18 tahun, Graciela Yataco, seorang model di Peru tidaklah terlalu menyerlah. Ketika itu, dia terpaksa menangung perbelanjaan perubatan ibunya dan yuran adik lelakinya. Dia menerima tawaran RM4.5 juta daripada seorang lelaki Kanada. Namun, kutukan dan email hinaan yang diterima dari masyarakat negaranya menyebabkan Graciela membatalkan hasratnya pada saat-saat terakhir.


The Gumtree Girl – Seorang gadis Sekolah Katolik Irish berusia 16 tahun mengiklankan dirinya di laman web Gumtree. Seorang wartawan berjaya membida sehingga harga RM30,000. Tujuan wartawan berkenaan adalah untuk memastikan kesahihan identiti The Gumtree Girl. Apabila mereka bertemu, memang terbukti The Gumtree Girl adalah seorag budak sekolah berumur 16 tahun. Pelajar itu bagaimanapun menarik diri dan berkata tindakannya itu hanyalah satu lawak jenaka apabila wartawan berkenaan mendedahkan identiti dirinya.



Quote:
Ape la nak jadi. Orang Melayu kita pun ada gak yang jadi macam ni dulu.. Ape ntah nama pompuan tu. Malas aku nak ingat

Tags: Senarai Wanita Menjual Dara | 8 Wanita Inggeris Jual Dara | Entri Lucah 2013 | Senarai Wanita Lucah


_____________

Kalau korang dah baca, klik "Like" kat bawah ni ye :
[18SX] Senarai Wanita Jual Dara [18SX] Senarai Wanita Jual Dara Reviewed by OH Buletin on 3:15 PM Rating: 5

4 comments:

Powered by Blogger.