Persiapan Perkahwinan Rozita Che Wan & Zain Saidin

Rozita, Zain Saidin Bakal Berkahwin | Dalam sedah tak sedar, rupanya ada kisah diantara mereka. Ingatkan cuma gossip semata-mata namun sebenarnya adalah satu kepastian. Aku terjumpa artikel ini setelah berblogwalking.

Persiapan Perkahwinan Rozita Che Wan & Zain Saidin, zain saidin dan rozita, zain saidin cinta rozita che wan, rozita che wan cinta beego, Rozita Che Wan, zain saidin, beego, gosip cinta, bercinta, mengaku bercinta, tak mengaku bercinta, hangat bercinta, pasangan bercinta, nafi bercinta, kahwin, tangguh kahwin, kahwin senyap-senyap, mahu kahwin,rozita berkahwin dengan zain

“ Saya dan Rozita (Che Wan) memang serius — kalau ada terdengar gosip akan Che Ta berpasangan dengan lelaki lain, itu tidak benar. Dia bersama saya ketika ini,” ujar Zain Saidin kepada GUA baru baru ini.

“Kalau ada rezeki & jodoh, kami akan berkahwin pada tahun ini,” tambah Zain Saidin menjawab sejauh mana hubungan beliau dengan Rozita Che Wan selepas insiden komen penuh romantis di Instagram.

Berikut adalah petikan dari laman web Rotikaya dimana mereka memang serius akan bernikah pada tahun ini (2013).

Semoga rancangan mereka berdua bakal menjadi kenyataan dan diharap pernikahan mereka kelak bahagia sehingga hujung nyawa. Amin..

Sumber : Rotikaya.com


Quote:
Semoga diorang kekal bahagia. Amin...Kalau dah ade tarikh nanti roger2 lah Hehe

Tags: Persiapan Perkahwinan Rozita Che Wan & Zain Saidin, zain saidin dan rozita, zain saidin cinta rozita che wan, rozita che wan cinta beego, Rozita Che Wan, zain saidin, beego, gosip cinta, bercinta, mengaku bercinta, tak mengaku bercinta, hangat bercinta, pasangan bercinta, nafi bercinta, kahwin, tangguh kahwin, kahwin senyap-senyap, mahu kahwin,rozita berkahwin dengan zain
_____________

Kalau korang dah baca, klik "Like" kat bawah ni ye :
Persiapan Perkahwinan Rozita Che Wan & Zain Saidin Persiapan Perkahwinan Rozita Che Wan & Zain Saidin Reviewed by OH Buletin on 11:45 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.