[Gambar] UiTM Lendu Diganggu Makhluk Halus

UITM LENDU DIGANGGU MAKHLUK HALUS | Tengok sahaja tajuk pada hari ini mesti korang semua dah tau kan yang UiTM Lendu di Melaka sedang mengalami kejadian yang aneh dan menyeramkan.

uitm lendu diganggu makhluk halus,histeria di uitm lendu,uitm lendu,ngangguan di uitm lendu

Aku difahamkan disini bahawa hampir semua pelajar disana diganggu makhluk halus dan pelbagai kejadian misteri lagi aneh. Diantara kejadian misteri yang berlaku seperti RASUK, HISTERIA, PUKAU dan juga KECURIAN. Hal ini berlaku hampir setiap hari.

Cuba perhatikan di dalam gambar dibawah, apa yang anda boleh nampak di dalam bulan merah tersebut? Dikatakan bahawa, makhluk yang berjaya dirakam tersebut adalah ORANG MINYAK yang terdapat di UiTM Lendu.

uitm lendu diganggu makhluk halus,histeria di uitm lendu,uitm lendu,ngangguan di uitm lendu

Menurut pengarang blog The Ruzanna Pages, kejadian- kejadian misteri di UiTM Lendu ini terjadi setelah mereka mengadakan ceramah dimana ustaz yang dijemput membacakan surah Al-Fatihah dengan begitu indah dan telah menganggu semangat-semangat halus yang berada di situ. Berikut petikan dari blog beliau,

Thing is, we don’t even know what we did that set off the anger in the spirits around Lendu. All the events this week were all Islamic-oriented. Perhaps it’s mad because of that, because two nights ago, there was a talk in which the ustaz explained the Al-Fatihah. And he read it ever so beautifully. Just as he got to the third ayat, strong winds started blowing, and everything went havoc. The projector screen fell nearly hitting the ustaz’s head, backdrop nearly teared, the papers on the registration tables flew around… and man it was just creepy when the ustaz said “Ada benda tak nak saya teruskan bacaan saya ni.”. When he said that, another strong wind blew

Apapun kebenarannya, wallahualam. Apa yang aku mampu buat cuma berdoa agar kejadian ini berakhir dan semoga para pelajar diploma di UiTM Lendu selamat dari malapetaka ini.

uitm lendu diganggu makhluk halus,histeria di uitm lendu,uitm lendu,ngangguan di uitm lendu


Untuk maklumat dan cerita lanjut sila layari http://theruzannapages.wordpress.com/



Quote:
Bersama lah kita mendoakan kesejahteran mereka semua


_____________

Kalau korang dah baca, klik "Like" kat bawah ni ye :
[Gambar] UiTM Lendu Diganggu Makhluk Halus [Gambar] UiTM Lendu Diganggu Makhluk Halus Reviewed by OH Buletin on 2:21 PM Rating: 5

3 comments:

  1. kebanyakan tempat ada benda nie...time study dlu pun ada...

    ReplyDelete
  2. dulu my brother study sana ..masa tu still itm. mmg byk gangguan

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum....

    Kebanyakkan universiti atau kolej dibina di tanah yang asalnya hutan belantara atau semak samun yang dah lama terbiar. Maka ia sudah sekian lama menjadi tempat tinggal dan perkampungan golongan jin atau bunian. Apabila ada orang masuk ke kawasan tersebut tidak memberi "salam", maka berlakulah gangguan (dengan izin Allah SWT). Ditambah lagi apabila ada pelajar atau pekerja institusi pengajian tinggi berkenaan buat maksiat.... (penyataan umum, tidak menjurus pada UiTM sahaja)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.