Aidil Zafuan Gagal Cerai Rita Rudaini

Aidil Zafuan Gagal Cerai Rita | Pemain bola sepak kebangsaan, Mohd Aidil Zafuan Abdul Radzak gagal dalam permohonan cerai terhadap Rita Rudaini Mokhtar apabila Mahkamah Rendah Syariah di sini, pagi tadi memerintahkan menubuhkan satu jawatankuasa khas pendamai sebelum proses cerai berkenaan dapat dilakukan.

aidil zafuan cerai rita rudaini,kisah aidil dan zarema zainal,gambar zarema zainal dan aidil,aidil gagal cerai rita, aidil dan rita bercerai, gambar aidil dan rita bercerai,gambar anak-anak rita dan aidil zafuan
Terdahulu, pada prosiding itu, Aidil melalui peguamnya memberitahu mahkamah, beliau bersedia untuk menceraikan isterinya itu pada hari ini berikutan masalah antara mereka berlarutan terlalu lama dan tiada penyelesaian.

Peguam Rita bagaimanapun memberitahu mahkamah bahawa kedua-dua pihak ada salah masing-masing, namun pihaknya memohon rundingan diadakan melalui jawatankuasa pendamai.

Baca Juga : Aidil Zafuan Cerai Rita Kahwin Zarema ?

Ketika disoal Hakim Syarie Hamizan Mohd Nor, Aidil memberitahu tidak sayang lagi kepada Rita, manakala Rita pula sebaliknya, masih menyayangi suaminya.

Berikutan itu, Hamizan memerintahkan jawatankuasa khas pendamai ditubuhkan sebelum proses cerai dapat dilakukan.



Quote:
Dah ada anak lah baru nak cerai bagai...


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Aidil Zafuan Gagal Cerai Rita Rudaini Aidil Zafuan Gagal Cerai Rita Rudaini Reviewed by OH Buletin on 1:50 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.