Berakhirnya Hubungan Cinta Shila Amzah dan Sharnaaz

shila hamzah.gambar shila amzah,gambar terbaru shila amzah,shila amzah dan sharnaaz ahmad,kontroversi shila amzah dan sharnaaz,gambar bogel shila amzah,gambar comel shila amzah
Berakhirnya Hubungan Cinta Shila Amzah dan Sharnaaz | Nampaknya kontroversi hubungan pasangan kekasih, Sharnaaz Ahmad dan Shila Amzah bakal berakhir. Sebelum ini Sharnaaz Ahmad ada mengatakan dia enggan lagi mempunyai apa-apa kaitan dengan Shila atau keluarganya malah mahu melupakan segala-galanya. Terbaru, Shila Amzah juga meluahkan kata-kata yang hampir sama.

Baca Juga : Sharnaaz Tidak Mahu Dikaitkan Dengan Shila Lagi

Melalui akaun rasmi Twitternya, Shila Amzah telah menulis ayat seperti dibawah. Meskipun tidak ditulis kepada siapa ditujukan mesej Shila Amzah itu di Twitter tetapi rata-rata mampu meneka ia adalah buat cinta hati, Sharnaaz Ahmad.

“It’s sad when someone can walk right by you and pretend you were never a big part of their life…”

“Even if we can’t be together in the end, but I’m grateful you were part of my life at one point. I wish you all the best, I’ll pray for you  ”

“New start, new life, new songs coming out…alhamdullilah  ”

Sepertinya, Shila sedar yang hubungan mereka berdua tidak dapat diteruskan lagi setelah berlakunya peristiwa ini.

Sumber: ammboidotcom



Quote:
Lastnya berakhir juga...


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Berakhirnya Hubungan Cinta Shila Amzah dan Sharnaaz Berakhirnya Hubungan Cinta Shila Amzah dan Sharnaaz Reviewed by OH Buletin on 6:18 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.