Borang Rayuan BR1M 2.0 & Cara Buat Rayuan BR1M 2.0

Borang Rayuan BR1M 2.0 dan Cara Buat Rayuan BR1M 2.0 | Keputusan BR1M 2.0 sudah pun boleh disemak bermula Januari 2013 yang lepas dan sehingga kini masih ramai lagi yang belum mengetahui keputusan permohonan bantuan rakyat 1 Malaysia mereka.

borang rayuan bantuan rakyat 1 malaysia,borang rayuan br1m 2.0,cara buat rayuan br1m 2.0,cara buat rayuan br1m,rayuan br1m 2.0 online,cara buat rayuan bantuan rakyat online, semak keputusan bantuan rakyat 2.0, keputusan rakyat 2.0,result br1m 2.0, borang rayuan bantuan

Walaupun begitu, terdapat segelintir mereka yang sudah pun boleh semak keputusan BR1M 2.0 dan ada mereka yang berjaya dan ada juga yang sebaliknya. Kepada mereka yang permohonan berjaya, tahniah aku ucapkan kepada mereka.


Kepada mereka yang masih belum menyemak keputusan permohonan BR1M 2.0, boleh menyemak keputusan anda di pautan yang berada diatas. Sekiranya anda gagal, jangan bimbang kerana masih terdapat proses rayuan bantuan rakyat 1Malaysia yang akan dibuka setelah penyerahan bantuan ini selesai.

Cara Mendapatkan Borang Rayuan BR1M 2.0

  • Anda boleh mendapatkan borang rayuan bantuan rakyat 1Malaysia di mana-mana cawangan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) dan isi borang tersebut selengkapnya sebelum dihantar semula ke LHDN tersebut.
  • Selain itu juga, anda boleh membuat rayuan BR1M 2.0 secara online dengan melayari laman web rasmi BR1M 2.0 dan mengisi borang secara online.

Talian Hotline Pertanyaan Rayuan BR1M 2.0
  • Talian Hotline BR1M: 1-800-222-500/ 1-800-88-2716
  • Talian Khas BR1M: 03 8313 8987/ 03 8312 8988/ 03 8313 8989
  • Emel BR1M: br1m2@treasury.gov.my / br1m1@treasury.gov.my



Quote:
Rasanya rayuan akan dibuka setelah abeh proses serah bantuan


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :
Borang Rayuan BR1M 2.0 & Cara Buat Rayuan BR1M 2.0 Borang Rayuan BR1M 2.0 & Cara Buat Rayuan BR1M 2.0 Reviewed by OH Buletin on 8:00 AM Rating: 5

7 comments:

  1. Gaji aku xsmpai 3ribu xdpt.. Mmber aku lebih 3ribu dpt.. Mcm ni aku undi pas jela!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg tu sy tak tau la bro anon..try la apply lg.mybe dorang terlepas pandang kot

      Delete
  2. betul tu Anonymous...member sy pn gaji RM3500 dh sebulan dpt..sy xdpt, semak status kata NAMA TELAH TERSENARAI DALAM MAKLUMAT ISI RUMAH LAIN...poyor je
    kalau x dapat tahun ni sy nk undi PR, senang cerita :(

    ReplyDelete
  3. ...member sy gaji RM3500 dh sebulan dpt..sy lum dapat. semak status katanya NAMA TELAH TERSENARAI DALAM MAKLUMAT ISI RUMAH LAIN.. x paham cara diorang buat agihan.

    ReplyDelete
  4. memang pn...member sy gaji RM3500 dh sebulan dpt..sy lum dapat. semak status katanya NAMA TELAH TERSENARAI DALAM MAKLUMAT ISI RUMAH LAIN.. x paham cara diorang buat agihan.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.