Fizz Mohon Maaf Pada Almy Nadia

Fizz Mohon Maaf Pada Almy Nadia | Kecoh mengenai isu Fizz Fairuz putus tunang setelah seminggu majlis tunang Fizz Fairuz dan wanita dikenali sebagai Azlyn Massiela selesai. Sebelum ini, dilaporkan bahawa Fizz Fairuz bercinta dengan Almy Nadia selama 7 tahun.

gambar fizz fairuz terkini,gambar fizz fairuz dan almy nadia terkini, fizz dan almy nadia 2013, fizz fairuz putus, fizz fairuz putus tunang, fizz fairuz dan almy nadia putus tunang, fizz fairuz dan almy nadia 2011,almy nadia dan fizz

Menurut laporan Harian Metro, Fizz Fairuz mohon maaf pada bekas kekasihnya, Almy Nadia dan dia menjelaskan dia berasa tertipu dengan tunangnya itu. Ini kerana Azlyn Massiela dikatakan adalah isteri orang.

“Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang. Khamis lalu, saya menerima mesej dari kawan kepada adik wanita tersebut dan menjelaskan status sebenar. Malah saya juga sudah berjumpa dengan suami wanita itu pada Sabtu lalu”

“Kepada semua, saya mohon maaf terutamanya Almy Nadia. Saya tertipu dan sakit sekarang. Ini ujian terbesar sepanjang bergelar anak seni. Saya turut berasa pelik kerana tujuh tahun mengenali Almy Nadia, saya sukar mengikat tali pertunangan tetapi setahun bersama wanita itu saya terus bertunang.”



Quote:
Tiada kata-kata


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Fizz Mohon Maaf Pada Almy Nadia Fizz Mohon Maaf Pada Almy Nadia Reviewed by OH Buletin on 12:51 PM Rating: 5

1 comment:

Powered by Blogger.