Gambar Fasha Sandha Mengandung 8 Bulan

Gambar Fasha Sandha Mengandung 8 Bulan | Dalam sedar tak sedar, pelakon yang penuh kontroversi satu masa dulu ini sudah pun sarat mengandung 8 bulan. Dan melalui pembacaan aku di blog mediamalaya.com, Fasha Sandha tinggal tunggu untuk hari kelahirannya sahaja.

gambar fasha sandha sarat mengandung, gambar terkini fasha sandha,gambar fasha dan jejai,gambar anak fasha sandha, anak fasha sandha

Selain itu, Fasha Sandha juga telah berkongsi beberapa keping gambar terkininya yang tengah sarat mengandung. Semoga anak yang bakal lahir kelak dalam keadaan sihat walafiat.

Dibawah adalah gambar Fasha Sandha yang mengandung 8 bulan

gambar fasha sandha sarat mengandung, gambar terkini fasha sandha,gambar fasha dan jejai,gambar anak fasha sandha, anak fasha sandha

gambar fasha sandha sarat mengandung, gambar terkini fasha sandha,gambar fasha dan jejai,gambar anak fasha sandha, anak fasha sandha

gambar fasha sandha sarat mengandung, gambar terkini fasha sandha,gambar fasha dan jejai,gambar anak fasha sandha, anak fasha sandha



Quote:
Wah, untung lah Jejai ni.. dulu Nora Danish, skung Fasha Sandha pulak..


_____________

Kalau korang dah baca, klik "Like" kat bawah ni ye :
Gambar Fasha Sandha Mengandung 8 Bulan Gambar Fasha Sandha Mengandung 8 Bulan Reviewed by OH Buletin on 1:33 AM Rating: 5

2 comments:

Powered by Blogger.