Lagu 'Masih Aku Cinta' Dari Shila Untuk Sharnaaz

Lagu 'Masih Aku Cinta' Dari Shila Untuk Sharnaaz | Kontroversi percintaan Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad sampai ke kemuncaknya apabila mereka berdua seakan sudah tiada sebarang hubungan lagi.

gambar baru shila dan sharnaaz, lagu baru shila amzah, masih aku cinta,lirik lagi masih aku cinta, judul lagi masih aku cinta,gambar shila dan sharnaaz,gambar baru sharnaaz,sharnaaz dan shila, lagu shila untuk sharnaaz, shila nyanyi lagu untuk sharnaaz
Walaupun begitu, Sharnaaz Ahmad menafikan bahawa hubungan dia dan Shila berakhir.

Baca Juga : Berakhirnya Hubungan Shila dan Sharnaaz

“Saya tidak pernah mengeluarkan sebarang kenyataan bahawa hubungan saya dengan Shila Amzah berakhir. Saya tidak mahu mengulas lanjut mengenai perkara tersebut. Media tolong jangan buat spekulasi.” kata Sharnaaz.

Terbaru, Shila Amzah mendedikasikan lagu barunya, 'Masih Aku Cinta' kepada Sharnaaz. Sepertinya Shila masih lagi berharap dan setia kepada kekasihnya tersebut.

Menerusi laman Twitter Shila Amzah semalam, Shila memperkenalkan lagu tersebut kepada peminatnya.

“My new sounds, Masih Aku Cinta… lagu baru saya… lagu yang saya tulis untuk dia).”

Dalam interaksinya dengan peminat di Twitter, Shila seakan mengesahkan lagu tersebut untuk seseorang lelaki yang diduga sebagai Sharnaaz.

Shila menjawab “ya” ketika @zeehedzline menulis, “adakah untuk dia?” .



Quote:
Kompom macam drama lak kisah diorang ni


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Lagu 'Masih Aku Cinta' Dari Shila Untuk Sharnaaz Lagu 'Masih Aku Cinta' Dari Shila Untuk Sharnaaz Reviewed by OH Buletin on 1:46 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.