Nelydia Senrose Sambung Belajar

Pelakon Slot Akasia Setia Hujung Nyawa, Profile Penuh Nelydia Senrose, Gambar Uqasha Senrose dan Nelydia Senrose, Gambar bogel Uqasha dan Nelydia Senrose,Biodata Nelydia Senrose Setia Hujung Nyawa, Uqasha dan Nelydia Senrose,Nelydia Senrose sambung belajar,nelydia senrose comel
Nelydia Senrose Sambung Belajar | Setelah hampir sebulan menghabiskan masa di lokasi penggambaran untuk drama bersiri Setia Hujung Nyawa, pelakon remaja, Nik Zaris Nelydia Senrose Nik Sen, 19, menyatakan bahawa dia mahu kembali fokus kepada bidang pengajiannya.

Memetik laporan Rotikaya, Nelydia menyatakan, “Selepas ini saya akan kembali menghadiri persiapan ke kuliah seperti biasa untuk meneruskan pelajaran selepas sebulan saya bercuti dan akan kembali fokus kepada pelajaran saya.

Baca Juga : Nelydia Senrose dan Uqasha Senrose

“Lebih kurang setahun lagi jangkaan untuk saya menamatkan pengajian saya dalam bidang psikologi. Selepas sekiranya diberi peluang saya akan terus menyambung pelajaran saya dalam bidang yang sama cuma kali ini di luar negara,” katanya.

Dia yang terkenal dengan watak Ersalina sedang menyambung pengajiannya di sebuah kolej swasta di ibu kota.

Sementara itu, Nelydia turut mengucapkan syukur dengan kejayaan drama lakonannya dengan Amar Asyraff yang mencatat lebih 4 juta tontonan serta menjadi fenomena di kalangan penggemar drama bersiri.

Baca Juga : Uqasha Senrose Yang Wajib Korang Tahu

“Alhamdulilah, saya bersyukur kerana drama tersebut diterima ramai dan saya menganggap bahawa itu merupakan salah satu bonus bagi saya untuk terus bekerja dan mengembangkan lagi bakat yang saya ada dalam dunia lakonan,” katanya.

Baguslah begitu Nelydia. Akademik selari dengan bidang lakonan yang diceburinya.




Quote:
Selamat belajar ya Nely..


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Nelydia Senrose Sambung Belajar Nelydia Senrose Sambung Belajar Reviewed by OH Buletin on 1:35 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.