Wanita Ditikam Kekasih Ketika Mandi

Wanita Ditikam Kekasih Ketika Mandi | Lagi kejadian bunuh berlaku apabila seorang wanita maut ditikam bertubi-tubi di rumah keluarganya.

gambar gadis dibunuh ipoh, lagi gambar gadis dibunuh, gadis dibunh di ipoh, gambar gadis dibunuh, gambar gadis, gadis ditikam di rumah, wanita mati di times square
Suspek yang juga seorang ahli perniagaan cemburu buta terhadap kekasihnya dan dia bertindak kejam membunuh kekasihnya sebelum menikam perut sendiri dalam kejadian di Taman Hwa Seng dekat Alma di sini semalam.

Kejadian pukul 8.40 pagi itu berlaku ketika mangsa, Tan Ching Chin, 24, sedang mandi di rumah keluarganya sebelum suspek berusia 31 tahun tersebut menceroboh bilik air berkenaan lalu menikam bertubi-tubi perut kekasihnya menggunakan pisau sehingga mati.


Baca Juga : Punca Gadis Bunuh Diri Di Times Square

Difahamkan, pasangan tersebut telah menjalin hubungan sejak enam bulan lalu. Cinta pandang pertama itu bermula selepas suspek menemui mangsa ketika menghantar bekalan bahan binaan kepada syarikat milik abang wanita tersebut.

Suspek yang berasal dari Perak dikatakan bertandang ke rumah keluarga kekasihnya sejak Ahad lalu bagi meraikan Tahun Baru Cina.

Sebaik melihat kekasihnya terbaring dalam keadaan berlumuran darah, dia bertindak menikam perutnya sendiri menggunakan pisau yang sama.



Quote:
Hadiah tahun baru cina, ditikam sampai mati


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Wanita Ditikam Kekasih Ketika Mandi Wanita Ditikam Kekasih Ketika Mandi Reviewed by OH Buletin on 1:13 PM Rating: 5

2 comments:

  1. aduhai...takot! pelik2 je la sekarang nie..

    ReplyDelete
  2. gila..tgh mandi x berbaju boleh tikam2 gf..haiya

    ReplyDelete

Powered by Blogger.