Fakta Kelakar Tapi Benar

Fakta Kelakar Tapi Benar | Ini adalah entri autopublished yang telah aku setkan sebelum aku pulang ke kampung halaman. Aku bakal balik pada 20 haribulan, tapi dah alang-alang, aku setkan je lah hari ini.

fakta kelakar, cerita kelakar 2013, fakta kelakar P. Ramlee, fakta comel,cerita lawak 2013, kisah lawak,himpunan kisah lawak dan kelakar, gambar dan cerita lawak, gambar lawak, gambar aneh dan pelik, lelaki mati pucukm bermain di ranjang, cara bersetubuh
Kalau korang nak tahu, terdapat beberapa fakta yang kelakar, tapi  benar yang ada didunia ini. Berikut adalah beberapa fakta yang benar tapi kelakar boleh aku kongsikan.

A. Kondominium tidak ada kena mengena dengan kondom. Tetapi di kondominium kita boleh dapat banyak kondom terpakai.

B. Aurat dan urat adalah dua benda yang berbeza. Namun begitu, apabila melihat perempuan yang mendedahkan aurat, urat lelaki akan krem dan menegang di sesetengah kawasan.  

C. Kuih tat enak di makan. Tapi apabila kita makan lapan keping kuih tat, kita mungikin dituduh mencarut. Kalau tak percaya,cuba kira satu tat, dua tat, tiga tat, sampai lapan.

D. Laksamana adalah jawatan besar di dalam kesultanan Melayu Melaka. "Laksa kedah" pula adalah contoh jawapan kalau orang tanya kita "laksa mana ni?"

E. Barbeque adalah makanan yang enak. Namun begitu 'babbi queue' haram dimakan oleh orang Islam.

F. Sesetangah orang memanggil cili sebagai cabai. Tapi kalau mulut nak kena cabai, cuba la cakap 'chibai' kat depan orang tua-tua.

G. Membuat tahu sumbat sungguh meletihkan. Lebih letih lagi kalau orang lain hanya tahu nak sumbat je tahu sumbat dalam mulut.

H. Si Bosia dan Bojan dipandang hina oleh masyarakat. Namun begitu si Boroi yang makan duit rakyat mendapat sanjungan.

I. Bermain bola keranjang memang meletihkan. Bermain di "ranjang" juga boleh meletihkan.

J. Allahyarham P.Ramlee tak pernah dapat Lesen P sebab baru diperkenalkan. Penyanyi pop yeh yeh L.Ramli mungkin pernah dapat lesen L. Tapi Allahyarham A.Ramlie tak pernah dapat lesen A sebab tak ada.

K. Ramai orang lelaki takut kalau-kalau mati pucuk. Tapi tak takut kalau-kalau mati esok.

Hehe..sekian coretan dari aku. Harap terhibur membaca nya.



Quote:
Hehe..benar tapi kelakar


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Fakta Kelakar Tapi Benar Fakta Kelakar Tapi Benar Reviewed by OH Buletin on 7:30 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.