Blogger Popular Hina YDP Agong

Blogger Popular Hina YDP Agong | Walaupun membenci parti Barisan Nasional (BN) dan Yang di-Pertuan Agong, namun mengeluarkan kenyataan menghina yang terlampau sepatotnya tidak berlaku.

blogger hina agong, blogger hina yang dipertuan agong, effi obefiend hina agong, gambar twitter obefiend,obefiend blog serius, blog serius

Begitulah yang berlaku kepada seorang blogger popular, Effi Obefiend, penulis Blog Serius dimana beliau dengan beraninya telah mengutuk dan menghina kedaulatan Yang di-Pertuan Agong dari Twitternya.

Dalam keratan Twitter Obefiend yang dipetik dari laman blog Pilihan Anda, dia seakan-akan telah menyamakan YDP Agong "sebagai anjing" dan patung kerajaan.

Dibawah adalah gambar keratan Twitter Effi Obefiend yang menghina YDP Agong.

blogger hina agong, blogger hina yang dipertuan agong, effi obefiend hina agong, gambar twitter obefiend,obefiend blog serius, blog serius

Sumber: Pilihan Anda

Quote:
aik,macam tu pula.npe perlu hina-hina nie.


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Blogger Popular Hina YDP Agong Blogger Popular Hina YDP Agong Reviewed by OH Buletin on 11:23 AM Rating: 5

7 comments:

  1. ada sebarang kenyataan dari Effi Obefiend tak. nak tahu gak apa dia akan jawap

    ReplyDelete
    Replies
    1. akan diupdate selepas kenyataan dari beliau dibuat.

      Delete
  2. Tak nampak pun yg dia hina agong. Yg saya nampak dia buat analogi pakcik jaga anjing buat kerja ikhlas dan dia seperti hero.

    Kemudian tweet psl agong adalah kerana elaun dan bayaran binaan istana yg melampau. Itu saja. Tak nampak pula tweet dia kata agong sbg anjing? Mana?

    Hmmm

    ReplyDelete
  3. http://pakmieshelter.blogspot.com/?m=1
    mungkin ini yg obi maksudkan pakcik anjing kedah..

    ReplyDelete
  4. really - just ask him settle down to other country rather than talking nonsense. when he getting bored he back to his origin. its take time to understand for a person like him to be more responsible for his attitute as Malaysian citizen. so keep cool then right now.

    ReplyDelete
  5. Politik punya pasal... melayu semakin gila.tak perlu nak over kalau tak suka.

    ReplyDelete
  6. yang anjing tu kisah seorang pakcik di kedah yang beragama islam, tapi memelihara beberapa ekor anjing terbiar. Obe terharu dengan kemanusiaan yang ditunjukkan oleh pak cik dari kedah tu yang sanggup kuarkan duit sendiri demi anjing yang bagi orang islam adalah najis..

    Yang part DYPA tu kisah lain. Sebenarnya ramai juga terutama yang membaca yang berfikirkan monarki ni membazir dan waste rakyat money, bukan dia sorang. CUba baca hikayat munshi abdullah kalau tak percaya..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.