Inilah Dia Kekasih Shila Amzah Sebelum Sharnaaz Ahmad

Inilah Dia Kekasih Shila Amzah Sebelum Sharnaaz Ahmad | Ramai yang masih belum mengetahui bahawa Shila Amzah pernah bercouple dengan seorang jejaka sebelum Sharnaaz Ahmad, siapakah kekasih Shila Amzah tersebut?

kekasih awal shila amzah, gambar kekasih shila amzah, awi rafael dan shila amzah bercouple, gambar couple shila amzah dan awi rafael, awi rafael dan shila amzah, shila amzah dan awi rafael bercinta, gambar awi rafael dan shila, gambar shila amzah dan awi rafael bercinta

Menurut portal murai.com, Shila pernah menjalinkan hubungan cinta dengan Awi Rafael sebelum bertemu Sharnaaz. Percintaan mereka juga bukanlah sesuatu yang baru di kalangan segelintir orang di dalam industri muzik. Yang tak tahu cuma orang di luar sana saja.

Namun, cinta Shila Amzah dan Awi Rafael tidak berjaya dihidu oleh sesiapa kerana ketika itu Shila masih tidak dikenali ramai, begitu juga dengan Awi Rafael.

Sebelum ini, Sharnaaz Ahmad sendiri pernah melahirkan rasa cemburu terhadap Awi Rafael sewaktu Shila Amzah menyertai pertandingan Mania duhulu. Waktu itu, Awi Rafael dengan Shila Amzah memang sudah tiada apa-apa lagi dan Shila pula sudah bercouple dengan Sharnaaz.


Quote:
no komen


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Inilah Dia Kekasih Shila Amzah Sebelum Sharnaaz Ahmad Inilah Dia Kekasih Shila Amzah Sebelum Sharnaaz Ahmad Reviewed by OH Buletin on 11:58 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.