Panas: Sharifah Sakinah Buat Hal Gila Lagi

Panas: Sharifah Sakinah Buat Hal Gila Lagi | Minggu lepas, Sharifah Sakinah ada memberi hadiah sayur kepada ibu kekasih hatinya, dan minggu ini Diva dari akhbar Kosmo! Online ada mendapat berita terbaru tentang dirinya.

instagram sharifah sakinah, gambar baru sharifah sakinah, sharifah sakinah merokok, sharifah sakinah hisap rokok, sharifah sakinah seksi, video keek baru sharifah sakinah, gambar sharifah sakinah dan albab, sharifah sakinah dan kekasih hati, kes baru sharifah sakinah, sharifah sakinah buat hal lagi, video sharifah sakinah dan albab, sharifah sakinah

Memetik dari akhbar Kosmo! Online, Sharifah Sakinah dikatakan menganggu lokasi pengambaran dan menyebabkan kru dan pihak produksi merungut dan terganggu dengan kehadiran beliau.

Menurut sumber juga, kru produksi bukan suka Sakinah asyik datang menemani kekasihnya iaitu anak Erma Fatima yang manja dipanggil Albab itu di lokasi penggambaran. Albab sekarang sudah jadi pembantu pengarah videografi tapi kalau Sakinah asyik buat gila, rakam video Keek dan buat bising salah tempat, ia memang boleh timbul semak mata.

Kesimpulannya, apakah yang sebenarnya terjadi? Kita tunggu laporan dari Kosmo! Online


Quote:
pelik je minah nie


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Panas: Sharifah Sakinah Buat Hal Gila Lagi Panas: Sharifah Sakinah Buat Hal Gila Lagi Reviewed by OH Buletin on 11:34 PM Rating: 5

1 comment:

Powered by Blogger.