Pelatih PLKN Lahir Bayi Dalam Tandas Kem

Pelatih PLKN Lahir Bayi Dalam Tandas Kem | Seorang pelatih yang sedang menjalani Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) di Kem Sri Ledang, Jementah, Segamat melahirkan seorang bayi lelaki dalam tandas kem tersebut hari ini.

Menurut akhbar Sinar Harian, pengurusan kem tersebut yang menyedari remaja berkenaan melahirkan bayi dalam tandas pada kira-kira pukul 3 pagi segera mengejarkan ibu berusia 18 tahun itu bersama bayi seberat 2.7 kilogram ke Hospital Pakar Sultanah Fatimah di sini.

pelatih plkn beranak dalam tandas, gambar pelatih plkn beranak dalam tandas, siapa pelatih plkn beranak dalam tandas, plkn ada bayi lelaki
Sekadar Hiasan
Namun, tersebut meninggal dunia tidak lama selepas itu, manakala keadaan ibu muda yang sedang dirawat itu tidak membimbangkan.
 
Pengarah hospital Dr Selahudeen Abdul Aziz ketika dihubungi mengesahkan ada menerima seorang pesakit remaja bersama bayi lelaki.
 
"Kita akan menjalankan bedah siasat ke atas bayi itu esok untuk mengenalpasti punca kematiannya," katanya.
 
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ledang, Supt Harun Idris ketika dihubungi mengesahkan ada menerima laporan berhubung kejadian tersebut.


Quote:
macam-macam..


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Pelatih PLKN Lahir Bayi Dalam Tandas Kem Pelatih PLKN Lahir Bayi Dalam Tandas Kem Reviewed by OH Buletin on 2:44 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.