Awi Rafael Nafi Pernah Bercinta Dengan Shila

Awi Rafael Nafi Pernah Bercinta Dengan Shila | Penyanyi, Awi Rafael, 27, nafi pernah menjalin hubungan cinta dengan Shila Amzah, 23, sebelum ini.

shila amzah dan awi rafael, awi rafael nafi bercinta dengan shila, kekasih lama awi rafael, awi rafael, gambar awi rafael, shila amzah dan awi rafael pernah bercinta?, cinta shila amzah dan awi rafael

Sebaliknya penyanyi yang popular dengan lagu "Pulanglah" dan "Asalkan Aku Ok" itu berkata, hubungannya dengan Shila Amzah tidak melebihi batasan sebagai rakan artis seperti mana hubungannya dengan artis lain.

Baca Juga: Inilah Dia Kekasih Shila Amzah Sebelum Sharnaaz

Gosip Awi pernah menjalin hubungan cinta dengan bekas kekasih Sharnaaz Ahmad itu timbul selepas dia putus cinta dengan pelakon Hanez Suraya, baru-baru ini.

Menurut Awi, hubungannya dengan Shila yang dikenali sewaktu sama-sama belum berada di tahap sekarang, adalah sama seperti mana dia berkawan dengan artis wanita lain.

"Saya ikhlas berkawan dengan Shila dan tidak pernah terfikir bercinta pun waktu itu. Hubungan kami seperti rakan-rakan artis lain. Sebagai rakan artis saya gembira dengan pencapaiannya dalam bidang seni.

"Buat masa sekarang fokus utama saya adalah karier, tentang masa depan itu biar Allah yang tentukan. Lagipun saya baru sahaja putus cinta, jadi mana mungkin saya mencari cinta baru buat masa ini," katanya ketika dihubungi Utusan Online hari ini.

Awi atau nama sebenarnya Muhammad Namawi Ewan Gunawan Rafael, yang juga komposer itu berkata, dia ingin memberi tumpuan kepada bidang nyanyian dan lakonan. - UTUSAN ONLINE


Quote:
erk.mne satu lak nii


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Awi Rafael Nafi Pernah Bercinta Dengan Shila Awi Rafael Nafi Pernah Bercinta Dengan Shila Reviewed by OH Buletin on 9:23 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.