Ibu Pilih Calon Suami Untuk Shila Amzah?

Ibu Pilih Calon Suami Untuk Shila Amzah? | Percintaannya antara Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad terhalang kerana tidak ada restu keluarga dan kini Shila kembali single dan meneruskan kerjaya seninya di China.

jodoh shila amzah, gambar terbaru shila amzah, ibu pilih jodoh untuk shila amzah, penganti sharnaaz ahmad, shila ada kekasih baru

Memetik sumber, Shila tidak mahu lagi memikirkan isu penganti Sharnaaz. Katanya, buat masa ini mahu fokus kepada kerjayanya kerana masih lagi serik untuk menjalinkan hubungan cinta dalam masa terdekat.

Bagi soal jodoh pula, Shila dikatakan menyerahkan soal jodohnya dengan mana-mana lelaki pilihan kepada keluarga tanpa perlu untuk dia mempunyai hubungan cinta terlebih dahulu. Menurut Shila, dia telah meminta ibunya, Fauziah Sarman untuk memilih mana-mana lelaki pilihan keluarga sekiranya ada yang sesuai untuk dijadikan suami.

Memetik mStar Online,

“Memang saya meminta ibu carikan jodoh jika ada yang sesuai kerana pilihan mereka pastinya adalah yang terbaik. Bagaimanapun, andai kata saya bertemu dengan lelaki pilihan sendiri, saya akan pastikan dia seorang yang menghormati keluarga dan mampu membimbing saya ke arah kebaikan.”


Quote:
no word


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Ibu Pilih Calon Suami Untuk Shila Amzah? Ibu Pilih Calon Suami Untuk Shila Amzah? Reviewed by OH Buletin on 10:10 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.