Maria Farida Nak Kahwin?

Maria Farida Nak Kahwin? | Selebriti yang sudah bergelar ibu, Maria Farida masih cukup cantik dan anggun sehingga sekarang.

maria farida nak kahwin, gambar maria farida, maria farida, nama penuh maria farida, maria farida nama, kekasih baru maria farida, siapa maria farida, boyfriend maria farida

Sekali pandang dengan busana hijau terang yang disarungnya, Maria tidak ubah seperti anak dara. Namun hakikatnya tahun ini, pemilik nama sebenar Maria Faridah Atienza itu sudah menjangkau usia 44 tahun.

Ketika ditemu ramah oleh wartawan Kosmo!, Maria menjelaskan bahawa dia bersedia untuk berkahwin lagi dan tidak kisah siapa pun lelaki yang bakal menjadi suaminya.

“Saya bukanlah jenis yang cerewet dan bukan cari lelaki yang sempurna tetapi pada usia sekarang saya tidak mahu bercinta lama-lama.

“Sebaliknya jika saya bercinta, lelaki itu bakal menjadi suami saya. Saya tidak kisah jika umurnya 30-an atau 60 tahun sekalipun. Janji, lelaki itu ikhlas untuk menerima diri saya bersama anak lelaki kesayangan saya.”


Quote:
no komen


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Maria Farida Nak Kahwin? Maria Farida Nak Kahwin? Reviewed by OH Buletin on 3:14 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.