Atlet Silat SUKMA Maut Kemalangan

Atlet Silat SUKMA Maut Kemalangan | Sebelum ini kita dikejutkan dengan berita kehilangan atlet hoki negara Chua Boon Huat,  sekali lagi perkembangan sukan negeri  dikejutkan dengan insiden meragut nyawa atlet silat Sukan Malaysia (Sukma) Nur Muhamad Basri 16, yang terbabit kemalangan di persimpangan Masjid Al Azim, Peringgit, semalam.

atlet sukma maut, gambar atlet sukma, atlet sukan malaysia kemalangan, gambar Nur Muhamad Basri, atlet sukma malaysia, kemalangan kereta dan motor, gambar kereta langgar motor, gambar kemalangan malaysia
Sekadar Hiasan
Allahyarham yang menunggang motosikal dari Masjid Al Azim menuju ke rumahnya di Peringgit maut manakala rakannya Raihan Shah Razali Shah 15 , parah selepas bertembung dengan kereta dari arah Melaka Sentral ke bandar Muar.

Setiausaha Persatuan Silat Seligi Putra Melaka (PSSP), Abd Razak Abd Aziz berkata, pemergian Allahyarham kehilangan besar buat sukan silat olahraga negeri dan negara.

Menurutnya, kejayaan besar Allahyarham muncul peserta terbaik kejohanan silat remaja kebangsaan ke-7 2011 serta juara Kejohanan Dunia Melayu Dunia Islam (DMDI) 2012 di Melaka.

Katanya, dia juga adalah satu-datu mutiara cemerlang yang digilap persatuan sebagai pelapis jaguh dunia kelahiran Hang Tuah menyamai pencapaian legenda kebanggaan Melaka, Ahmad Wardi Salim. - HMETRO


Quote:
alfatihah..


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Atlet Silat SUKMA Maut Kemalangan Atlet Silat SUKMA Maut Kemalangan Reviewed by OH Buletin on 3:17 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.