Nombor Akaun Perbankan Internet CIMB Kini 10 Angka

Nombor Akaun Perbankan Internet CIMB Kini 10 Angka | Seperti mana yang kita sedia tahu, CIMB Bank telah membuat penambahbaikan pada sistem perbankan internet mereka ataupun CIMB Clicks bermula 11.45 malam 31 Januari 2014 sehingga 6.00 pagi 3 Februari 2014. Penambah baikan ini adalah untuk memudahkan mereka yang ingin mengambil duit di luar negara.

cimb clicks upgrade, upgrade cimb clikcs, no akaun baru cimb clicks, cara semak no akaun baru cimb, semak no akaun cimb clicks, cimb click 2014 after upgrade, cara semak no akaun baru cimb clicks

Sekarang, pengguna CIMB Clicks sudah boleh mengakses akaun mereka. Perubahan ketara selepas penambahbaikan ini adalah nombor akaun pengguna bakal ditukar kepada 10 angka sahaja, tidak seperti sebelum ini yang melihatkan pengguna mempunyai 12 atau 14 angka nombor akaun.

Pihak CIMB mengesahkan tentang perkara ini dan pengguna akan mula memerlukan nombor akaun baru ini bermula pada hari ini. Ia akan digunakan hanya pada urusuan perbankan atas talian dan nombor akaun lama masih kekal digunakan pada perbankan di kaunter.

Bagi akaun kad kredit, Safe Deposit Box (SDB) dan KWIK yang mempunyai 16 angka nombor akaun, ia tidak angka terlibat dalam perubahan ini dan masih kekal dengan nombor akaun lama.

Cara Semak No Akaun Baru CIMB Clicks

Bagi pengguna yang ingin melihat nombor akaun baru anda, anda boleh layari CIMB Clicks dan masukkan user ID serta kata laluan. Seterusnya, anda boleh pergi ke menu My Account > Account Number Lookup.


Quote:
no word..


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Nombor Akaun Perbankan Internet CIMB Kini 10 Angka Nombor Akaun Perbankan Internet CIMB Kini 10 Angka Reviewed by OH Buletin on 5:14 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.