Skim Pinjaman Perumahan Penjawat Awam Johor

Skim Pinjaman Perumahan Penjawat Awam Johor | Hari ini Menteri Besar Johor, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin telah mengumumkan Skim Pinjaman Perumahan Anggota Perkhidmatan Awam Johor Tanpa Faedah kepada semua penjawat awam di Johor yang berkuat kuasa 1 Mac ini.

skim pinjaman perumahan penjawat awam johor, Skim Pinjaman Perumahan Anggota Perkhidmatan Awam Johor Tanpa Faedah Johor, Skim Pinjaman Perumahan Kakitangan Awam Johor, Skim Perumahan Johor, kakitangan awam, penjawat awam

Perkara ini disampaikan beliau ketika berucap pada Majlis Amanat Menteri Besar Johor Bersama Pegawai dan Anggota Perkhidmatan Awam Negeri Johor di Kota Iskandar di sini hari ini.

Menerusi skim pinjaman perumahan ini, kadar faedah sebanyak empat peratus bagi pinjaman perumahan golongan tersebut akan dihapuskan.

"Langkah ini adalah inovasi yang diambil kerajaan negeri yang peka dengan masalah rakyat.

"Bagi peminjam yang masih mempunyai baki dan dipotong daripada gaji bulanan, baki pinjaman terkini akan disediakan pada April hingga Mei manakala bayaran balik akan dilakukan mengikut jadual baru skim ini pada Mei atau Jun nanti," katanya.-UTUSAN ONLINE.


Quote:
no word..


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Skim Pinjaman Perumahan Penjawat Awam Johor Skim Pinjaman Perumahan Penjawat Awam Johor Reviewed by OH Buletin on 10:55 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.