Tonton Online Drama Jika Itu Takdirku TV3 Full Episode

Tonton Online Drama Jika Itu Takdirku TV3 Full Episode | Drama terbaru slot Akasia yang menggantikan drama Ariana Rose akan bermula bersiaran pada Isnin 17 Februari 2014 di TV 3.

jika itu takdirku episode akhir, jika itu takdirku episode pertama, drama jika itu takdirku tv3, tonton online drama jika itu takdirku episode 1, full episode jika itu takdirku, gambar slot akasia baru, jika itu takdirku online, tonton online drama tv3 jika itu takdirku

Setelah tamatnya episode akhir Ariana Rose, drama Jika Itu Takdirku pula akan menyusul dengan menampilkan barisan pelakon seperti Shah Iskandar dan Intan Ladyana, Syukri Yahya, Arash Mohd, Azwan Kambos, Jasmin Hamid dan ramai lagi.

Drama Jika Itu Takdirku yang diarahkan oleh Eoon Suhani akan bersiaran selama 24 episode bermula 17 Feb ini.

Sinopsis Drama Jika Itu Takdirku

  • Aleya merupakan seorang gadis yang cantik datang daripada keluarga sederhana. Dia menyimpan perasaan pada seorang anak tokoh korporat yang juga rakan kuliahnya di universiti di United Kingdom, Syed Adam Aizril. Syed Adam Aizril merupakan seorang jejaka tampan yang digilai ramai wanita. Limpahan kemewahan meletakkan ego dan sombongnya berada ditahap yang tinggi.Mentalitinya mementingkan darjat dan kedudukan telah menutup pintu hatinya untuk mendengar getaran hatinya pada Aleya. "Salahkah Aleya mencari bahagia?" Mengapa Aleya tak pernah dapat merasainya? Hina sangatkah sebab beribu dan berbapa orang miskin? Walaupun miskin, tapi Aleya masih ada maruah diri.



Dibawah adalah episode penuh drama Jika Itu Takdirku TV3 yang boleh ditonton secara online.



Quote:
no word..


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :


BACA JUGA ARTIKEL MENARIK DIBAWAH

Tonton Online Drama Jika Itu Takdirku TV3 Full Episode Tonton Online Drama Jika Itu Takdirku TV3 Full Episode Reviewed by OH Buletin on 12:04 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.