Erra Fazira Ada Hubungan Dengan Menteri Wilayah Persekutuan?

Erra Fazira Ada Hubungan Dengan Menteri Wilayah Persekutuan? | Belum lagi tamat perbualan mengenai isu pencerai Erra Fazira dan Engku Emran, kini timbul pula khabar angin mengatakan yang pengacara Primadona tersebut mempunyai hubungan dengan seorang ahli politik berstatus menteri.

erra fazira ada hubungan dengan menteri wilayah persekutuan, erra fazira ada hubungan dengan menteri?,Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor dan erra faizra, erra fazira ada hubungan dengan Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor ada hubungan dengan erra, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor nafi ada hubungan dengan erra

Menurut Rotikaya hari ini melaporkan yang ahli politik yang dimaksudkan itu adalah Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor dan apabila diajukan soalan tentang khabar angin ini oleh wartawan politik, menteri itu pantas menafikan.

Jelasnya, beliau tidak ada kaitan sama sekali dengan Erra Fazira dan beliau yang juga Setiausaha Agung Umno itu kelihatan terkejut ketika diajukan soalan tentang hubungan istimewanya itu.

“Saya lelaki yang sudah berkahwin dan bahagia dengan perkahwinan saya. Saya dengan Erra Fazira tidak.. tidak. Saya bahagia dengan perkahwinan saya,” katanya kepada Antara Pos ketika diminta mengulas lanjut gosipnya dengan pelakon itu.


Quote:
biar betol?


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :
Erra Fazira Ada Hubungan Dengan Menteri Wilayah Persekutuan? Erra Fazira Ada Hubungan Dengan Menteri Wilayah Persekutuan? Reviewed by OH Buletin on 8:55 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.