Erra Fazira Komen Isu Bercinta Dengan Tengku Adnan Tengku Mansor

Erra Fazira Komen Isu Bercinta Dengan Tengku Adnan Tengku Mansor | Semalam, terdapat berita yang mengatakan Erra Fazira skandal dengan Menteri Wilayah Persekutuan iaitu Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.

erra fazira nafi bercinta, komen erra tentang gossip cinta dengan menteri, erra fazira dan tengku adnan tengku masor, erra fazira bercita, kekasih baru erra fazira

Namun, hal ini telah dinafikan oleh Tengku Adnan dalam kenyataan medianya semalam. Walaupun begitu, masih terdapat segelintir peminat yang percaya akan mereka itu bercinta.

Memetik laporan myMetro hari ini, Erra Fazira pula telah tampil memberi penjelasan berhubung dakwaan terbabit. Katanya, dia tidak kenal pun siapa Ku Nan. Hanya selepas diberitahukan nama sebenar menteri itu, barulah Erra tahu.

“Mentang-mentanglah saya ibu tunggal, jangan mudah nak aibkan saya sesuka hati. Saya ada keluarga, begitu juga pihak yang dikaitkan itu yang ada keluarga perlu dijaga."

Saya sebenarnya tidak kenal pun Ku Nan. Apabila disebut nama penuhnya iaitu Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, saya macam pernah dengar. Rupa-rupanya beliau seorang menteri dan saya sememangnya tidak pernah bekerjasama dengan beliau."

Semalam hari pertama konsert bermula. Saya dibayar oleh Awie untuk menjayakan persembahan ini. Jadi saya harus menggalas tanggungjawab yang diberikan sebaik mungkin.” -MYMETRO


Quote:
no word..


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :
Erra Fazira Komen Isu Bercinta Dengan Tengku Adnan Tengku Mansor Erra Fazira Komen Isu Bercinta Dengan Tengku Adnan Tengku Mansor Reviewed by OH Buletin on 4:00 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.