Keluarga Di China Berjaya Telefon Penumpang MH370, Namun Tiada Jawapan

Telefon Penumpang MH370 Berdering Tapi Tiada Orang Jawab | Terbaru terdapat beberapa ahli keluarga di China melaporkan yang ada mereka berjaya menghubungi ahli keluarga mereka yang berada dalam pesawat MH370 yang hilang. Nada dering kedengaran walaubagaimanapun tiada jawapan yang diterima oleh pemanggil.

panggilan misteri mh370, telefon pesawat mh370, penumpang mh370 telefon keluarga di china, keluarga di china berjaya telefon penumpang mh370, berita terkini kehilangan mh370 mas

Sejauh mana kebenaran dakwaan ini masih lagi menjadi tanda tanya. Namun terdapat 2 spekulasi utama menerusi kejadian telefon berdering, tiada jawapan ini.
  1. Telefon mungkin telah di "ON" kan oleh mereka-mereka yang berkaitan kerana dalam pesawat kita kena "OFF" handphone. Jadi kalau ada nada dering, berkemungkinan besar telefon tersebut telah di ON kan. Tapi dimana mereka? Mengapa tiada respon?

  2. Telefon tidak di "OFF" kan semasa menaiki pesawat. Ini yang kita risaukan. Sebab ianya banyak kali berlaku. 
Salah satu dari teori kehilangan pesawat MAS MH370 adalah kemungkinan pesawat berdepan dengan gangguan telekomunikasi.

Hot News : Video Panggilan Telefon Berjaya Namun Tiada Jawapan - MH370

Berlaku apabila penumpang menggunakan gajet-gajet elektronik seperti telefon yang dibawa bersama semasa penerbangan. Semua gangguan ini boleh mengundang malapetaka.

Sumber: myblogsantai



Quote:
no word..


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :
Keluarga Di China Berjaya Telefon Penumpang MH370, Namun Tiada Jawapan Keluarga Di China Berjaya Telefon Penumpang MH370, Namun Tiada Jawapan Reviewed by OH Buletin on 3:41 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.