Nur Fazura Bercium Dengan Deejay Di KLIA?

Nur Fazura Bercium Dengan Deejay Di KLIA? | Lapor portal MalaysiaGazette hari ini mendakwa pelakon cantik manis Nur Fazura telah membuat aksi terlampau seperti bercium, tangan masuk ke dalam baju, urut-urut belakang dan lentuk kepala di bahu. Aksi ini dilakukan olehnya bersama iaitu Randy Seidman, deejay dari Amerika di KLIA baru-baru ini.

Turut dilaporkan bahawa wartawan dari MalaysiaGazette ini sempat mengambil gambar aksi panas Nur Fazura itu namun, masih belum lagi didedahkan untuk tatapan orang ramai. Mungkin untuk disimpan sebagai bukti satu hari nanti.


Ikuti artikel Nur Fazura bercium dan beraksi mesra di KLIA yang dipetik dari portal MalaysiaGazette.

Bukan saja-saja nak buat cerita dan bukan juga nak mengata tak tentu pasal. Apatah lagi ketika negara sedang bersedih dengan kehilangan pesawat MH370 yang disahkan berakhir di selatan Lautan Hindi.
Tapi kalau dah jadi depan mata, tak selesa juga rasanya. Peristiwa ini sebenarnya berlaku di sebuah restoran kopi di Anjung Tinjau di KLIA, dua hari lepas.
Ketika sibuk membuat liputan MH370 di sana, mata rakan-rakan media lain tiba-tiba terpandang sepasang kekasih yang macam kenal seperti sedang dilamun cinta.
Sekali pandang persis aktres popular Fazura bersama dengan seorang lelaki berkepala botak yang juga deejay popular dari Amerika Syarikat yang sebelum ini mereka mengakui sedang berkawan rapat.
Orang-orang media ini sebenarnya tidak hairan pun tengok orang bercinta kalau dia orang tidak over nak tunjuk mereka tengah cinta.
Namun bezanya dengan pasangan ini yang aksi mereka agak menjolok mata sikit.
Kalau dah namanya artis dan dikenali ramai pula, jagalah sikit tingkah laku di depan orang ramai. Wartawan pula ramai. Nasib baik wartawan luar negara yang sama ramai itu tidak kenal lelaki deejay itu.
Ya lah, nanti kalau kena gosip, marah pula dengan wartawan. Siapa yang tidak kenal Fazura. Mulalah mengutuk wartawan suka buat cerita.
Tapi yang tidak faham kenapa mereka hingga suka sangat buat aksi over di khalayak ramai. Orang lain bercinta juga. Kalau setakat suap-suap makan, tak hairan pun.
Tapi bila dah mesra lain macam sampai bercium, tangan masuk dalam baju, urut-urut belakang, lentuk kepala di bahu hingga malu pula nak tengok.
Hmmm… mungkin mereka sengaja nak tarik perhatian wartawan di sekeliling itu agaknya sebab ketika itu baharu selesai sidang akhbar MAS di Anjung Tinjau.
Atau mungkin juga mereka nak buktikan bahawa kini mereka sedang berbahagia agaknya. Tapi sekadar pesanan, yang aksi-aksi terlalu peribadi itu, simpan-simpanlah sikit. Nanti kalau dah kahwin, kurang pula nikmat dan tak berapa bernilai lagi.
Cuma yang sedihnya, solat hajat baru diadakan di Anjung Tinjau itu, alih-alih ada artis persis Fazura buat hal pula.
Tapi yang menarik pula, seorang jurugambar bukan sahaja sempat mengambil gambar aksi panas itu tetapi turut merakamnya.
Apa lagi, berebutlah semua rakan media nak tengok rakaman itu. Bukan apa pun, sekadar menghilangkan bosan buat sementara waktu.

Quote:
no word..


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :
Nur Fazura Bercium Dengan Deejay Di KLIA? Nur Fazura Bercium Dengan Deejay Di KLIA? Reviewed by OH Buletin on 11:58 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.