Punca Utama Noh Suami Mizz Nina Berhenti Jadi Penyanyi

Punca Noh Suami Mizz Nina Berhenti Jadi Penyanyi | Penyanyi yang juga merupakan suami sah kepada Mizz Nina telah memberikan hint bahawa dia ingin berhenti dalam bidang nyanyian dan muzik.

Kenyataan ini dilakukan oleh beliau sendiri ketika media pra-dengar single terbarunya berjudul Angin Kencang.

punca noh hujan berhenti menyanyi, noh hujan berhentin jadi penyanyi, gamabr noh hujan dan isteri, mzz nina, gambar mizz nina,  noh salleh berhenti jadi artis, punca utama noh mizz nina berhenti jadi artis

Apabila media bertanya sebab utama Noh ingin mengundurkan diri dalam dunia nyanyian dan muzik, vokalis kumpulan Hujan itu menjelaskan isterinya, Mizz Nina yang kini sudahpun berhijab telah memberikan bayangan supaya beliau memperlahankan karier muziknya.

"Tidak mustahil untuk saya berhenti muzik satu hari nanti. Nina bagi 'hint' mengenai perkara itu dan ia buatkan saya terfikir mengenai masa depan."

"Tetapi apa yang saya boleh buat selepas itu, saya pun tidak pasti. Ini kerana, muzik bukan sekadar minat dan jiwa semata-mata tetapi hanya skil bermain muzik sahaja yang saya tahu untuk dijadikan sebagai punca rezeki setakat ini."

Quote:
no word..


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :
Punca Utama Noh Suami Mizz Nina Berhenti Jadi Penyanyi Punca Utama Noh Suami Mizz Nina Berhenti Jadi Penyanyi Reviewed by OH Buletin on 2:25 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.