[Video] Bomoh India Dakwa MH370 Terhempas

Bomoh India Dakwa MH370 Terhempas | Selepas kisah Raja Bomoh VIP yang menggunakan bubu, kelapa dan 'tikar terbang' dalam usaha mencari pesawat MH370, kali ini terdapat pula  video Bomoh India yang mendakwa tahu akan nasib MH370 itu.

video bomoh india, video bomoh india mh370, bomoh india jumpa mh370 hilang, pesawat mh370 dijumpai hilang, mh370, pesawat mh370

Untuk info, video tersebut dimuatnaik pada 12 Mac lalu. Dibawah adalah video Bomoh India yang dakwa tahu akan apa yang terjadi terhadap pesawat MH370 itu.



Sedikit info yang boleh didapati dari video tersebut dari minit ke 14:

Somebody enter cockpit, trying handle the flight.
he pushing the pilot.
system shutdown
Pilot scream, leave us, leave us
system was shutdown

Minit ke-14.37

Flight have been hijacked.
flight moving down.
Heading to sea.
yellow light flashing in plane, coming and going
situations is like night time.
The second person masuk cockpit handle the flight.
No announcement.
Water entering through 1 of the door.
its filling eh flight.
People are drowning.
Crash to Ocean, break up the plane.

Massive hit.

Komen Translation dari Youtube (Google Translate):
  • Beliau menyebut bahawa seorang wanita berbangsa Cina berasal dari Indonesia menyebut perkataan 'terimakasih' dan bahawa dia kemudian menangis. Seorang lelaki 35 tahun pertama pergi ke dalam tandas dan kemudian selepas kembali ke kerusinya mengadakan pramugari, menutup mulutnya, sementara yang lain pergi ke dalam kokpit dan mengambil alih kapal terbang. Gadis itu berkata pesawat itu dirampas, terdapatnya pergolakan, barangan mula jatuh dan di satu ketika dia melihat air memasuki melalui salah satu pintu. Kesimpulannya ada kemungkinan ia telah dirampas dan terhempas ke dalam laut.


Quote:
no word..


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :
[Video] Bomoh India Dakwa MH370 Terhempas [Video] Bomoh India Dakwa MH370 Terhempas Reviewed by OH Buletin on 5:14 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.