Luahan Sedih Shuhada Mangsa Ramas Prof Izzi Hj Ali

Luahan Sedih Shuhada Mangsa Ramas Prof Izzi Hj Ali | Sebelum ini kita digemparkan dengan kes Prof. Izzi Haji Ali, seorang pakar motivasi yang didakwa meraba dan mencabul pelajar perempuan UiTM Arau, Perlis.
Luahan Sedih Shuhada Mangsa Ramas Prof Izzi Hj Ali

Sehubungan dengan itu, mangsa yang bernama Shuhada Shahadan berkongsikan luahan sedih di Whatsapp miliknya terhadap tindakan jijik pensyarah tersebut yang mencabulnya selepas diugut digagalkan dalam peperiksaan jika melawan.

Baca Juga : Gambar Pelajar UiTM Arau Diraba Prof Izzi Hj Ali?

Menurut Shuhada yang menggunakan akaun 'Shuhada Raba' di Whatsapp nya, dia sama sekali tidak akan memaafkan perbuataan sumbang yang dilakukan pakar motivasi terkenal itu yang juga seorang pensyarah kanan UiTM Arau Perlis di dunia dan akhirat.

Nurul Shuhada Binti Shahadan, gambar Nurul Shuhada Binti Shahadan, Nurul Shuhada Binti Shahadan diramas payudara, prof izzi hj ali, gambr prof izzi, prof izzi ramas payudara pelajar, Nurul Shuhada Binti Shahadan diramas, prof izzi ramas payudara pelajar uitm arau, pensyarah ramas tetek, tetek Nurul Shuhada Binti Shahadan, gambar Nurul Shuhada Binti Shahadan, siapa ramas payudara Nurul Shuhada Binti Shahadan, prof izzi uitm arau, prof izzi, pakar motivasi ramas Nurul Shuhada Binti Shahadan

Maklumat terbaru yang penulis terima ialah, laporan polis sudah dibuat dan menunggu untuk proses perbicaraan. Kita tunggu apa komen Prof Izzi Hj Ali tentang laporan ini.

Quote:
Teringat ayat "Renung-renungkan, dan selamat beramal" beliau..


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :
Luahan Sedih Shuhada Mangsa Ramas Prof Izzi Hj Ali Luahan Sedih Shuhada Mangsa Ramas Prof Izzi Hj Ali Reviewed by OH Buletin on 10:02 PM Rating: 5

2 comments:

  1. Mmg btul pun..pelajar uitm arau tau n knal sgt prof izzi..dah ramai kena..senior2..cuma x brani nk report. .dye ade pengaruh kan...dlm kls bukan ajr sgt pon..

    ReplyDelete
  2. Lagi berita pasal pensyarah yang kedemaman. Musim-musim sejuk begini nampaknya membuatkan "kepala" pensyarah banyak pening. Adakah ini namanya teori domino kepala pensyarah kepeningan.

    Seorang pensyarah swasta di ibu kota Kuala Lumpur dilaporkan menyerang dan merogol pelajarnya sendiri.

    Mengikut laporan, lelaki berusia 40 tahun itu telah memanggil pelajar perempuan berusia 21 tahun itu ke pejabatnya untuk berbincang berkaitan kerja projek kursus (sebenarnya dia nak buat projek).

    Setelah berada di bilik, pensyarah tersebut mengajak pelajar tersebut berdating tetapi ditolak. Namun pensyarah tersebut mengugut untuk mengagalkan pelajar tersebut.

    Kerana takut digagalkan, pelajar tersebut bersetuju untuk bersarapan pagi dengan pensyarah tersebut. Namun sebaik memasuki kereta, pensyarah tersebut telah mencekik leher pelajar itu dan meramas payudara dan merampas telefon bimbitnya.

    Pensyarah tersebut terus memandu dengan "laju dan rakus" menuju rumahnya di Sentul di mana pelajar ini diikat, dibogelkan dan dirogol. Bukan setakat dirogol, pelajar tersebut juga dipaksa untuk menelan air mani pensyarah tersebut.

    Setelah itu, pelajar tersebut ditinggalkan di stesen LRT dan kejadian itu dilaporkan di Balai Polis Sentul.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.