Nurul Shuhada Yang Diraba Prof Izzi Menipu, Buat Laporan Palsu?

Nurul Shuhada Yang Diraba Prof Izzi Menipu, Buat Laporan Palsu? | Ramai mengetahui seorang pelajar UiTM Arau, Nurul Shuhada Binti Shahadan telah membuat laporan polis di Balai Polis Arau, Perlis kerana mendakwa dicabul seorang pensyarah kanan yang juga pakar motivasi terkenal, Prof Izzi Haji Ali.
gambar shuhada shahadan, nurul shuhada shahadan menipu, laporan polis nurul shuhada shahadan, gambar palajar arau yang dicabul pensyarah, prof izzi hj ali cabul pelajar

Bagaimanapun, jika kita merujuk kepada laporan Sinar Harian hari ini, terdapat satu perkara yang membuatkan tuduhan itu tidak begitu logik atau masuk akal bagi penulis.

Ianya berhubung dengan situasi mangsa yang ditemani dua rakannya ketika datang ke bilik pensyarah terbabit dengan tujuan untuk mengulangkaji pelajaran.

Kalau benar Nurul Shuhada dicabul, mengapa kedua-dua rakannya tidak berbuat apa-apa? Adakah mereka tidak menyedari tindakan pensyarah tersebut sedangkan mereka juga berada di dalam bilik pensyarah berkenaan?

“Difahamkan, ketika kejadian kira-kira jam 2.30 petang, mangsa bersama dua rakannya itu diminta datang ke bilik pensyarah berkenaan, sebelum pensyarah berusia 40-an itu duduk di sebelah mangsa.”

“Mangsa juga didekati pensyarah itu dan dengan sengaja meraba bahagian kakinya hingga ke bahagian dada beberapa kali."

Lagi menarik, mangsa turut mendakwa tidak dapat menghalang perbuatan professor itu dan terpaksa membiarkannya kerana takut digagalkan dalam peperiksaan akhir. Persoalannya, adakah harga maruah seorang perempuan sama taraf dengan keputusan peperiksaan?

"Mangsa terkejut dan cuba menghalang perbuatan itu, namun bimbang digagalkan pensyarah terbabit dalam subjek itu kerana peperiksaan sangat hampir dan membiarkan suspek berbuat sedemikian.” - PLBAGAIMACAM

Quote:
no word..


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :
Nurul Shuhada Yang Diraba Prof Izzi Menipu, Buat Laporan Palsu? Nurul Shuhada Yang Diraba Prof Izzi Menipu, Buat Laporan Palsu? Reviewed by OH Buletin on 4:43 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.