Punca Karpal Singh Maut Dalam Kemalangan Jalan Raya

Punca Karpal Singh Maut Dalam Kemalangan Jalan Raya | Kemalangan Karpal Singh, 74 dalam satu kemalangan jalan raya pagi tadi mengejutkan banyak pihak termasuk Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

karpal singh maut, karpal singh mati, kemalangan maut karpal singh, karpal singh, gambar kemalangan karpal singh, karpal singh accident, karpal singh 17 april, punca kemalangan karpal singh, sebab kemalangan karpal singh, kemalangan karpal singh di perak, karpal singh di kampar, tujuan karpal singh ke penang, punca karpal singh maut

Difahamkan bahawa  Anggota Parlimen Bukit Gelugor Karpal Singh dan pembantu peribadinya maut dalam kemalangan terbabit dalam kenderaan MPV yang dinaikinya di Kilometer 306.1 Lebuhraya Utara Selatan laluan utara berhampiran Gua Tempurung di Kampar awal pagi ini.

Baca Juga : Gambar Kemalangan Maut Karpal Singh di Gua Tempurung

Mangsa dikatakan dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Pulau Pinang untuk menghadiri satu kes mahkamah

Punca kejadian kemalangan Karpal Singh adalah disebabkan kegagalan pemandu sebuah lori untuk memberikan sebarang isyarat sebelum menukar laluan. Ini menyebabkan kenderaan jenis Toyota Alphard yang dinaiki Karpal Singh melanggar belakang lori berkenaan dan terus hilang kawalan.

Takziah diucapkan kepada keluarga mangsa - SINAR HARIAN
Punca Karpal Singh Maut Dalam Kemalangan Jalan Raya Punca Karpal Singh Maut Dalam Kemalangan Jalan Raya Reviewed by OH Buletin on 9:19 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.