2 Beradik Maut Ambulan Lambat Tiba, Inilah Gambar Kenderaan ' Pembunuh² ' Tu!

2 Beradik Meninggal Ambulan Lambat Tiba, Inilah Gambar "Kenderaan Pembunuh²" Tu!  | Susulan kes 2 beradik yang meninggal gara-gara bantuan perubatan (ambulans) lambat sampai menyebabkan netizen menjadi marah dengan sikap segelintir mereka yang tidak bertanggungjawab di jalanraya.

kereta pembunuh, kemalangan di simpang ampat melaka, dua beradik maut

Ambulans tersebut dikatakan lambat tiba ekoran lorong kecemasan sesak di pakai oleh ratusan kenderaan yang cuba untuk mengelak kan kesesakan jalan raya akibat kemalangan yang terjadi.

Justeru itu menyebabkan bantuan lambat tiba sehingga 2 jam seperti yang dilaporkan oleh saksi kejadian.

"Tinggal satu lorong. Dan bila jadi macam ni, pembunuh-pembunuh ni buat apa yang diorang selalu buat, gunakan lorong kecemasan," kata Mohd Zulhairi Shariff menerusi laman FB nya pagi tadi.

Terdapat juga seorang individu berkongsi gambar beberapa buah kenderaan dipercayai menggunakan lorong kecemasan ketika waktu kejadian tersebut. Dibawah adalah beberapa kenderaan yang terlibat seperti yang dikongsikan di laman FB Mohd Zulhairi Shariff.

kereta pembunuh, kemalangan di simpang ampat melaka, dua beradik maut

kereta pembunuh, kemalangan di simpang ampat melaka, dua beradik maut
2 Beradik Maut Ambulan Lambat Tiba, Inilah Gambar Kenderaan ' Pembunuh² ' Tu! 2 Beradik Maut Ambulan Lambat Tiba, Inilah Gambar Kenderaan ' Pembunuh² ' Tu! Reviewed by OH Buletin on 7:30 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.