Halang Laluan Jalan Termasuk Ambulans, Pemandu Teksi Ini Keluarkan Pisau Bila Ditegur Orang Ramai

Halang Laluan Jalan Termasuk Ambulans, Pemandu Teksi Ini Keluarkan Pisau Bila Ditegur Orang Ramai | Seorang lelaki melalui laman Facebooknya telah memuatnaik sebuah video di mana beliau mendakwa seorang pemandu teksi telah memberhentikan teksinya di atas laluan.

teksi halang laluan, laluan teksi, teksi buat hal

Tindakan pemandu teksi berkenaan yang tidak mahu mengubah kenderaannya telah membuatkan laluan tersekat dan ambulans yang berada di sebelahnya tidak dapat keluar.

Kerana tindakan pemandu teksi tersebut yang dilihat tidak menghiraukan kejadian itu, orang ramai telah pergi untuk menegurnya supaya mengubah teksinya itu.

Namun dia dilihat marah dan telah masuk ke dalam teksinya dan mengeluarkan sesuatu dipercayai sebilah pisau sebagai tanda ugutan menyebakan orang ramai tidak berani menegurnya lagi.


Menurut Francis kejadian berkenaan berlaku di Sibu, Sarawak.

Dari pemerhatian, teksi berkenaan mungkin berada di atas laluan teksi, tetapi mungkin boleh bertolak ansur kerana keadaan sesak

Halang Laluan Jalan Termasuk Ambulans, Pemandu Teksi Ini Keluarkan Pisau Bila Ditegur Orang Ramai Halang Laluan Jalan Termasuk Ambulans, Pemandu Teksi Ini Keluarkan Pisau Bila Ditegur Orang Ramai Reviewed by OH Buletin on 5:00 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.