Jawatan Kosong Jabatan Kebajikan Masyarakat Negeri Kedah

Jawatan Kosong Jabatan Kebajikan Masyarakat Negeri Kedah | Satu jawatan kosong terkini di Jabatan Kebajikan Masyarakat Negeri Kedah Mei 2016.

kerja kosong, penjawat awam ,kerja kosong kerajaan, kerja di negeri kedah

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara malaysia ( Tinggal di Negeri Kedah Darul Aman ) yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Jabatan Kebajikan Masyarakat Negeri Kedah sebagai :

1. PEMANDU KENDERAAN H11

Tarikh tutup permohonan : 26 Mei 2016
Lokasi : Kedah
Sektor : Kerajaan

CARA UNTUK MEMOHON

-Permohonan  hendaklah  dibuat  dengan  menggunakan  BORANG  yang  boleh  didapati dalam LAMAN WEB : www.kedah.gov.my

-Pemohon  hanya  dibenarkan  memohon  satu  jawatan  sahaja  yang  diiklankan  dengan  syarat mereka memenuhi syarat lantikan dan kelayan yang ditetapkan.

-Semua  maklumat  yang  diberikan  di  dalam  borang permohonan  hendaklah  benar.  Jika  terdapat  sebarang  penipuan  didalam  maklumat  yang  diberikan, permohonan  akan  di  batalkan  serta  merta  dan  nama  pemohon  akan  disenarai hitamkan.

-Pegawai yang sedang berkhidmat di  dalam perkhidmatan tetap, sementara  dan kontrak hendaklah mengemukakan permohonan melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut peruntukan dan Peraturan-Peraturan Pegawai Awam (Pelantikan,Kenaikan Pangkat dan  Penamatan Perkhidmatan) 2005 dan Ketua Jabatan  dikehendaki mengemukakan permohonan itu bersama-sama dengan salinan Kenyataan Perkhidmatan(disediakan, disahkan dan ditandatangani oleh pihak pejabat yang menyimpan Buku  Perkhidmatan) dan salinan Laporan  Penilaian  Prestasi. Permohonan  calon-calon tanpa disertakan dengan salinan Kenyataan Perkhidmatan dan salinan Laporan Penilaian Prestasi dianggap tidak lengkap dan tidak akan di beri pertimbangan.

Semua permohonan hendaklah sampai ke alamat berikut sebelum atau pada;

Pengarah
Jabatan Kebajikan Masyarakat Negeri Kedah Darul
Aman
Aras bawah, Blok C, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
Bandar Mu’adzam Shah
06550 Alor Setar
Kedah Darul Aman.
[ u.p : Bahagian Pentadbiran & Pengurusan Sumber Manusia ].

Info Lanjut : http://www.kedah.gov.my/images/uploaddokumen/Kekosongan_JKMmei2016.pdf
Jawatan Kosong Jabatan Kebajikan Masyarakat Negeri Kedah Jawatan Kosong Jabatan Kebajikan Masyarakat Negeri Kedah Reviewed by OH Buletin on 5:08 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.