JDT Juara Piala FA 2016 Superbest Power

JDT Juara Piala FA 2016 Superbest Power | Berakhirlah perlawanan penentuan antara pasukan JDT vs PKNS untuk merebut gelaran juara Piala FA 2016.

Piala FA 2016, logo jdt, piala fa, jdtvspkns, keputusan piala fa

Perlawanan yang dijadualkan bermula jam 9 malam tadi diadakan di Stadium Shah Alam bermula dengan penuh debaran apabila minit pertama pasukan PKNS dianugerahkan sepakan penalti dan disempurkan dengan baik sekali oleh Gabriel Guerra.

Piala FA 2016, logo jdt, piala fa, jdtvspkns, keputusan piala fa

Walaupun pada mulanya pasukan JDT tertingal 1 gol dibelakang PKNS FC, namun pada minit ke 16' pasukan JDT pula mendapat sepakan penalti dan berjaya menyamakan kedudukan gol 1-1 menerusi rembatan Safiq Rahim.

Perlawanan seri satu sama sehingga ke separuh masa perlawanan.

Babak kedua saingan kita menyaksikan banyak cubaan yang dilakukan pasukan JDT, namun banyak yang tersasar. Sehingga ke minit 35', JDT berjaya memperolehi 1 lagi gol menerusi Pereyra Diaz.

Keputusan penuh perlawanan, JDT 2 - 1 PKNS.

Tahniah diucapkan kepada juara Piala FA 2016 Pasukan JDT dan syabas pasukan PKNS kerana berjaya mara ke pusingan akhir Piala FA 2016.

JDT Juara Piala FA 2016 Superbest Power JDT Juara Piala FA 2016 Superbest Power Reviewed by OH Buletin on 11:06 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.