Astaghfirullahalazim! Anak Kucing Putus Dua

Astaghfirullahalazim! Anak Kucing Putus Dua | Malang sungguh nasib anak kucing yang baru berusia berapa tahun ini dibunuh dengan kejam, mencetus kemarahan pencinta kucing di media sosial.

anak kucing dibunuh kejam, viral anak kucing, anak kucing terputus dua

Gambar yang dimuat naik oleh Trueno Sprinter yang dilaporkan berlaku di Skudai ini amat meruntunkan hati yang melihat gambar kekejaman yang tidak sepatutnya ini.

Menurut Trueno, sebelum ini dia hanya memberikan makanan kepada kucing-kucing jalanan yang tidak bertuan ini. Namun ada individu yang tidak berperikemanusiaan telah menzalimi haiwan kesayangan Nabi Muhammad itu.

anak kucing dibunuh kejam, viral anak kucing, anak kucing terputus dua

"Hati saya sayu, sedih dan geram melihat keadaan ini. Saya hanya memberi makanan pada kucing-kucing ini, kucing-kucing jalanan tiada bertuan. Niat saya hanya bersedekah.

"Tetapi lihatlah betapa zalim dan bodohnya manusia yang bersifatkan binatang ini. Kucing dibunuh, makanan dan bekas makanan dibuang," katanya yang hanya mampu berdoa agar Allah beri kesedaran kepada individu yang melakukan tindakan kejam itu. -PIXEL MEDIA

Astaghfirullahalazim! Anak Kucing Putus Dua Astaghfirullahalazim! Anak Kucing Putus Dua Reviewed by OH Buletin on 10:25 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.