Terkini! Mayat Nahas Helikopter Terhempas Sarawak Ditemui Bomba

Terkini! Mayat Nahas Helikopter Terhempas Sarawak Ditemui Bomba | Pihak Jabatan Bomba dan Penyelamat Sarawak yang menjalankan operasi menyelamat mengesahkan penemuan mayat wanita berdekatan lokasi serpihan helikopter ditemui, sebentar tadi, lapor Astro Awani.

mayat helikopter terhempas, terhempas, mayat helikopter sarawak

Menurut Pengarah Bomba Sarawak, Nor Hisham Mohamad , walaubagamana pun menafikan berita yang tersebar di laman sosial kononnya sudah dua mayat ditemui.

“Setiap minit kami berhubung dengan pasukan mencari dan menyelamat (SAR) dan setakat ini hanya satu mayat wanita yang ditemui.

mayat helikopter terhempas, terhempas, mayat helikopter sarawak


“Ada maklumat jadi viral yang mengatakan ada dua mayat ditemui. Itu tidak benar,” katanya.

[Terdahulu] : Pasukan mencari dan menyelamat (SAR) menemui mayat seorang wanita berhampiran lokasi penemuan serpihan helikopter di Sungai Batang Lupar kira-kira pukul 12 tengah hari, Jumaat.

Penemuan itu disahkan Penolong Pengarah Operasi Bomba dan Penyelamat Sarawak, Farhan Sufyan Borhan ketika dihubungi mStar Online di sini.

[ Artikel Panas : Kronologi Gerakan Menyelamat Helikopter Hilang ]

mayat helikopter terhempas, terhempas, mayat helikopter sarawak

Terkini! Mayat Nahas Helikopter Terhempas Sarawak Ditemui Bomba Terkini! Mayat Nahas Helikopter Terhempas Sarawak Ditemui Bomba Reviewed by OH Buletin on 2:41 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.