'Saya Tertido Dengan Baju Nak Jumpa Awak, Sedar-sedar Dapat Panggilan Awak Dah Tak Ada'

'Saya Tertido Dengan Baju Nak Jumpa Awak, Sedar-sedar Dapat Panggilan Awak Dah Tak Ada' | Bukan mudah untuk terima jika kehilangan orang tersayang secara tiba-tiba. Hati bagai nak rak sayang, tiba-tiba secara mengejut mereka sudah tiada? Lagi sedih jika ingat balik bila kali terakhir kita berjumpa dengan mereka.


Cuba bayangkan jika situasi ini berlaku pada diri korang. Apa yang akan dilakukan?

Sebak hati kami baca sebuah kisah yang dikongsi oleh seorang wanita yang digelar sebagai Ella dimana dia baru sahaja kehilangan orang tersayang akibat dirempuh sebuah kereta ketika ingin membantu mangsa lain yang terlibat dalam kemalangan.


Niat murni lelaki ini bertukar menjadi tragis dan serta merta meninggal di tempat kejadian. Apa yang menyedihkan, sebelum kemalangan berlaku, lelaki ini sempat menghantar kiriman SMS terakhir kepada teman wanitanya.


Besar sungguh dugaan yang menimpa, apa-apa pun, kami doakan semoga wanita ini bertabah mengharungi hari-hari yang mendatang. Sesungguhnya, kehilangan itu sesuatu yang memeritkan, tetapi ingatlah Allah adalah sebaik-baik perancang.

'Saya Tertido Dengan Baju Nak Jumpa Awak, Sedar-sedar Dapat Panggilan Awak Dah Tak Ada' 'Saya Tertido Dengan Baju Nak Jumpa Awak, Sedar-sedar Dapat Panggilan Awak Dah Tak Ada' Reviewed by OH Buletin on 8:01 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.