Selebriti Mana Mintak Nombor Bilik Mark Adam?

Selebriti Mana Mintak Nombor Bilik Mark Adam? | Artis dari Filipina yang sangat popular kat Malaysia, siapa u’olls kenal tak? Kalau ada yang tak kenal tu nampak sangat baru keluar dari gua, tak pernah buka TV.. Sebab artis Filipina ni memang dah popular, buka saja TV memang ada muka dia.. Selalunya ada dalam Channel Astro la..

gambar mark adam, mark adam, siapa mark adam

Siapa lagi kalau bukan penyanyi Mark Adam, yang kini dikenali sebagai pelawak.. Hahaha.. Walaupun lawak-lawak Mark ni bersahaja, tapi memang mencuri hati ramai netizen.. Tak dinafikan Mark ni muka memang hensem, kalau tengok muka nampak muda dari usia..

Tak hairan la ada artis-artis kat luar sana yang dah jatuh hati kat Mark.. Dah jatuh hati ke jatuh tangga kat Mark tu tak kisah, tapi sampai dah minta nombor bilik hotel Mark duduk tu, pasal apa pulak?

Jatuh hati sampai sanggup nak serahkan maruah pada Mark? Mark ni muka muda tapi dia dah kahwin la wei! Alkisah ini didedahkan sendiri oleh PA Mark.. PA Mark tu bukan orang lain, dia adalah isteri Mark sendiri..

Isteri Mark maklumkan ada seorang artis ni dah minta nombor bilik Mark padanya.. Atas tujuan apa yang minta nombor bilik Mark, tak pasti la pulak.. Mungkin nak masuk bilik Mark ajak main guli kot.. Hahaha..

Miss A rasa artis yang ‘bodoh’ ni tak tahu yang PA Mark tu isteri Mark.. Itu yang bodoh boleh minta nombor bilik Mark.. Isteri mana la nak izinkan suami sendiri digoda, memang isteri Mark tak bagi la nombor bilik Mark..

U’olls agak-agak artis mana yang minta nombor bilik Mark tu? Memang tak ada maruah diri betul, artis lelaki ke artis wanita? Hahaha.. Miss A dengar-dengar macam artis lelaki sebenarnya  yang minta nombor bilik Mark ni.. Hahaha.. Muka jambu sangat Mark ni, geram artis lelaki tu kat Mark, sampai dah tak tahan sangat nak minta nombor bilik Mark. - UTARA NEWS
Selebriti Mana Mintak Nombor Bilik Mark Adam? Selebriti Mana Mintak Nombor Bilik Mark Adam? Reviewed by OH Buletin on 5:18 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.