'Uqasha Senrose Bertudung Tapi Tak Solat?' - Netizen

'Uqasha Senrose Bertudung Tapi Tak Solat?' - Netizen | Uqasha Senrose dikritik lagi oleh para peminat netizen yang mendakwa belia tidak solat menerusi video yang dimuat naik oleh Uqasha Senrose di Instagram.

uqasha senrose, uqasha senrose tak solat, uqasha senrose twitter, uqasha senrose instagram, gambar uqasha senrose

Di dalam video pendek itu, Uqasha mendedahkan yang makeup dia pakai dari pukul 2 petang hingga pukul 11 malam masih lagi elok. Masih lagi kekal cantik makeup tu, walaupun dah hampir 8 jam dipakai, makeup langsung tak luntur, cuma memerlukan sedikit 'touch up'.

Kalau dah makeup 8 jam tak luntur tu, memang si Uqasha ni tak ambil wudhuk dan solat langsung la dalam tempoh bermakeup tu.Haish, apalah yang bodoh sangat Uqasha ni, kalau betul pun diri tu tak solat jangan la bodoh sangat kantoikan pada peminat, kata rata-rata netizen.

Ada juga para peminat yang mem'backup' Uqashah Senrose tidak solah kerana datang bulan. Oleh sebab itu dia mampu menyimpan mekap tebal selama 8 jam.

Apa pun, kita tunggu jawapan dari Uqasha Senrose sendiri mengenai hal ini.

Saksikan video Instagram Uqasha Senrose dibawah.

A video posted by @uqashasenrose2 on

'Uqasha Senrose Bertudung Tapi Tak Solat?' - Netizen 'Uqasha Senrose Bertudung Tapi Tak Solat?' - Netizen Reviewed by OH Buletin on 3:44 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.